شروع فیلمبرداری فصل دوم Silo

فیلمبرداری فصل دوم سریال Silo

فیلمبرداری فصل دوم سریال Silo پس از وقفه شش ماهه دوباره شروع شده است!

فیلمبرداری فصل دوم سریال Silo، که یک سریال علمی تخیلی است، در تاریخ ۲۳ آگوست ۲۰۲۳ (۲ شهریور ۱۴۰۳) در شهر تورنتو کانادا دوباره شروع شد. این سریال به کارگردانی دان باس و نویسندگی تام هارپر ساخته شده است.

فیلمبرداری فصل دوم سریال Silo در ماه فوریه ۲۰۲۳ به دلیل اعتصابات بازیگران متوقف شده بود. بازیگران این سریال خواستار افزایش دستمزد و بهبود شرایط کاری خود بودند. پس از چند ماه مذاکره، بالاخره در ماه اوت ۲۰۲۳ توافقی بین بازیگران و تهیه‌کنندگان سریال حاصل شد و فیلمبرداری دوباره شروع شد.

فصل دوم سریال Silo قرار است در سال ۲۰۲۴ از شبکه استریم نتفلیکس منتشر شود. این سریال داستان گروهی از مردم را روایت می‌کند که در یک شهر زیرزمینی زندگی می‌کنند. آنها پس از وقوع یک فاجعه زیست‌محیطی، مجبور شده‌اند به این شهر پناه ببرند.

در فصل دوم سریال، بازیگران اصلی فصل اول، از جمله امیلیا کلارک، دیوید هاربر و بیل پکستون، حضور خواهند داشت. همچنین، چند بازیگر جدید نیز به این سریال اضافه شده‌اند، از جمله جیمی بل، کریستن بل و ویلیام هرت.

اعتصابات بازیگران

اعتصابات بازیگران سریال Silo یکی از مهمترین اعتصابات صنفی در صنعت فیلم و تلویزیون در سال ۲۰۲۳ بود. این اعتصابات نشان داد که بازیگران نیز مانند سایر گروه‌های کارگری، خواستار بهبود شرایط کاری خود هستند.

در جریان این اعتصابات، بازیگران سریال Silo خواستار افزایش دستمزد خود به میزان ۲۰ درصد، بهبود بیمه درمانی و بازنشستگی خود و همچنین ایجاد یک صندوق حمایتی برای بازیگرانی که به دلیل بیماری یا آسیب‌دیدگی قادر به کار نیستند، بودند.

پس از چند ماه مذاکره، بالاخره در ماه اوت ۲۰۲۳ توافقی بین بازیگران و تهیه‌کنندگان سریال حاصل شد. بر اساس این توافق، دستمزد بازیگران سریال Silo ۲۰ درصد افزایش یافت و بیمه درمانی و بازنشستگی آنها نیز بهبود یافت. همچنین، یک صندوق حمایتی برای بازیگران این سریال ایجاد شد.

این توافق، یک پیروزی مهم برای بازیگران سریال Silo و همچنین یک پیام مهم برای صنعت فیلم و تلویزیون بود. این پیام این بود که بازیگران نیز مانند سایر گروه‌های کارگری، خواستار بهبود شرایط کاری خود هستند و حاضرند برای رسیدن به این هدف دست به اعتصاب بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *