انتشار تریلر مینی سریال رژیم

مینی سریال رژیم

تریلر مینی‌سریال رژیم محصول جدید استریم مکس، با بازی کیت وینسلت منتشر شد.

در تریلر این سریال، کیت وینسلت در نقش ملکه «آنابل» ظاهر می‌شود. ملکه‌ای استبدادی که در کشوری اروپایی حکومت می‌کند. او با خشونت و دیکتاتوری بر مردم حکمرانی می‌کند و مخالفان خود را سرکوب می‌کند.

در این بین، آمریکا قصد دارد ملکه آنابل را کنار بزند. این کشور با ارسال یک جاسوس به کشور اروپایی، تلاش می‌کند تا اتحادی بین مخالفان ملکه ایجاد کند و او را از قدرت ساقط کند.

ویل تریسی (تهیه‌کننده و نویسنده سریال Succession و نویسنده فیلم The Menu) خالق و نویسنده سریال میباشد.

ویل تریسی، نویسنده و تهیه‌کننده باسابقه‌ای است که سابقه همکاری با شبکه HBO را دارد. او نویسنده و تهیه‌کننده سریال موفق Succession است که به تازگی فصل چهارم آن منتشر شده است. او همچنین نویسنده فیلم The Menu است که در سال ۲۰۲۲ اکران شد.

داستان سریال روایتی از ملکه استبدادی را در کشوری اروپایی روایت میکند و در این بین آمریکا قصد دارد این ملکه را کنار بزند.

داستان سریال Regime، روایتی سیاسی و پرتنش است. این سریال به بررسی قدرت، سیاست و فساد می‌پردازد.

کیت وینسلت در نقش ملکه آنابل ظاهر می‌شود.

کیت وینسلت، بازیگر برنده جایزه اسکار، در نقش ملکه آنابل ظاهر می‌شود. وینسلت یکی از پرافتخارترین بازیگران زن سینمای جهان است که سابقه بازی در فیلم‌های موفقی مانند Titanic، The Reader و Revolutionary Road را دارد.

مینی سریال رژیم در تاریخ ۲۴ آگوست ۲۰۲۳ (۲ شهریور ۱۴۰۳) در شبکه استریم مکس منتشر خواهد شد.

مینی سریال رژیم در شش قسمت ساخته شده است و قرار است در تاریخ ۲۴ آگوست ۲۰۲۳ (۲ شهریور ۱۴۰۳) در شبکه استریم مکس منتشر شود.

شما میتوانید تریلر این مینی سریال را در اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *