بازی تاج و تخت : چندین انیمیشن در حال ساخت است

Season_1_Poster

تغییر ماهیت سریال Nine Voyages به انیمیشن

در متن فوق، جرج آر آر مارتین، خالق داستان‌های ترانه یخ و آتش، از تغییر ماهیت سریال Nine Voyages از لایو اکشن به انیمیشن خبر می‌دهد. این سریال قرار است داستان لرد کورلیس ولاریون، دریانورد افسانه‌ای از سریال House of the Dragon، را روایت کند.

مارتین در این‌باره می‌گوید: «ما تصمیم گرفتیم تا سریال Nine Voyages، مجموعه‌ای را که داستان‌ سفرهای دریایی مار دریا را روایت می‌کند از لایو اکشن به انیمیشن تبدیل کنیم. تصمیمی که من به‌طور کامل از آن حمایت می‌کنم. محدودیت‌های اختصاص بودجه احتمالاً نسخه‌ی لایو اکشن را به یک پروژه گران‌قیمت تبدیل می‌کرد.»

او همچنین توضیح می‌دهد که تغییر ماهیت سریال به انیمیشن، آزادی عمل بیشتری را برای روایت داستان فراهم می‌کند. مارتین می‌گوید: «به‌خصوص در شرایطی که تقریباً نیمی از نمایش‌ها در محیط دریایی اتفاق می‌افتاد و لزوم ایجاد یک فضای کاملاً متفاوت در هر هفته که از دریفت مارک تا لایس، جزایر باسیلیک و ولانتیس را شامل می‌شدند، تنوع کاری در طراحی محیطی این اثر را بسیار زیاد می‌کرد. ما با یک دنیای کامل در داستان‌های این سریال مواجه هستیم و اگر به‌صورت انیمیشن کار کنیم، شانس بیشتری برای نمایش همه‌ی ابعاد آن خواهیم داشت.»

a-casa-do-dragao-house-of-the-dragon-corlys-velaryon-foto-reproducao-hbo

انتظارات از سریال انیمیشنی Nine Voyages

با توجه به توضیحات مارتین، می‌توان انتظار داشت که سریال انیمیشنی Nine Voyages، یک اثر جاه‌طلبانه و پرهزینه باشد. این سریال قرار است داستان‌های سفرهای دریایی لرد کورلیس ولاریون را روایت کند که در دوران طلایی والریا اتفاق می‌افتند. این دوران، یکی از دوران‌های مهم و پرفراز و نشیب در تاریخ دنیای بازی تاج و تخت است.

با توجه به اینکه سریال House of the Dragon نیز به دوران طلایی والریا می‌پردازد، می‌توان انتظار داشت که سریال انیمیشنی Nine Voyages، اطلاعات بیشتری در مورد این دوران ارائه دهد. همچنین، با توجه به اینکه مارتین از سریال انیمیشنی Blue Eye Samurai به عنوان یکی از منابع الهام خود نام برده است، می‌توان انتظار داشت که این سریال، یک اثر جذاب و تماشایی باشد.

house-of-the-dragon-character-corlys-1920x1080-2-3597728

تحلیل و نظرات

تغییر ماهیت سریال Nine Voyages از لایو اکشن به انیمیشن، می‌تواند تصمیمی هوشمندانه باشد. این تصمیم، از یک سو، هزینه‌های ساخت سریال را کاهش می‌دهد و از سوی دیگر، آزادی عمل بیشتری را برای روایت داستان فراهم می‌کند.

با توجه به اینکه HBO در ساخت انیمیشن‌های بزرگسالان موفق بوده است، می‌توان انتظار داشت که سریال انیمیشنی Nine Voyages نیز یک اثر موفق باشد. این سریال می‌تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و اطلاعات بیشتری در مورد دوران طلایی والریا ارائه دهد.

البته، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان پخش سریال انیمیشنی Nine Voyages منتشر نشده است. باید منتظر ماند و دید که آیا این سریال به مرحله تولید خواهد رسید یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *