فیلمبرداری فیلم بتمن ۲ از تابستان ۲۰۲۴ آغاز می‌شود

فیلمبرداری فیلم بتمن ۲

فیلمبرداری فیلم بتمن ۲ از تابستان ۲۰۲۴ آغاز می‌شود

فیلم بتمن ۲۰۲۲ به کارگردانی مت ریوز و بازی رابرت پتینسون با استقبال گسترده‌ای از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد و توانست به فروشی بیش از ۷۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان دست یابد. در پی این موفقیت، برادران وارنر ساخت دنباله این فیلم را تایید کرد.

به گفته مایکل اوسلان، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم بتمن ۲، فیلمبرداری این فیلم از تابستان ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. این فیلم قرار است در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۱ مهر ۱۴۰۴) اکران شود.

بری کیوگان در نقش جوکر بازمی‌گردد

در صحنه پس‌ازتیتراژ فیلم بتمن، بری کیوگان در نقش جوکر ظاهر شد و بازگشت خود را در این نقش تایید کرد. هنوز مشخص نیست که جوکر در فیلم بتمن ۲ چه نقشی خواهد داشت، اما حضور او در این فیلم باعث هیجان طرفداران شده است.

چه چیزی از فیلم بتمن ۲ انتظار داریم؟

با توجه به موفقیت فیلم بتمن ۲۰۲۲، انتظار می‌رود که فیلم بتمن ۲ نیز با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود. این فیلم قرار است داستان بروس وین را در سال دوم مبارزه با جنایت در گاتهام سیتی روایت کند.

با توجه به بازگشت بری کیوگان در نقش جوکر، انتظار می‌رود که این شخصیت نقش مهمی در فیلم بتمن ۲ داشته باشد. همچنین ممکن است شاهد حضور شخصیت‌های دیگری از دنیای بتمن، مانند زن گربه‌ای، پنگوئن و دوچهره باشیم.

فیلم بتمن ۲ یکی از فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۵ است و طرفداران این شخصیت ابرقهرمانی با هیجان منتظر اکران آن هستند.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این فیلم برای اکران در سال 2025 در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *