ماینکرفت : مشخص شدن صداپیشه های این فیلم

minecraft

جک بلک، صداپیشه انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار در اقتباس سینمایی Minecraft به جیسون موموآ پیوست.

جک بلک، بازیگر و کمدین مشهور آمریکایی، به جمع بازیگران فیلم اقتباسی لایو اکشن Minecraft (ماینکرفت) پیوست. این خبر را رسانه ددلاین روز جمعه، ۲۴ تیر ۱۴۰۳، اعلام کرد.

بلاک در این فیلم نقش شخصیتی به نام استیو را بازی خواهد کرد. استیو شخصیت اصلی بازی Minecraft است که یک مرد ساده و بی‌آلایش است که به دنیای Minecraft فرستاده می‌شود تا آن را نجات دهد.

پیش از این، جیسون موموآ، بازیگر فیلم‌های Aquaman و Dune، برای بازی در نقش شخصیت اصلی دیگر فیلم یعنی اوبوک، انتخاب شده بود. اما مایرز، سباستین یوچین هانسن و دنیل بروک نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

کارگردانی فیلم Minecraft بر عهده جرد هس، کارگردان فیلم Napoleon Dynamite (ناپلئون دینامیت)، خواهد بود. فیلم‌نامه این فیلم توسط پیتر کریگ، نویسنده فیلم‌های The Batman و Scott Pilgrim vs. the World (اسکات پیلگرام علیه دنیا)، نوشته شده است.

فیلم Minecraft قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۵ (۵ فروردین ۱۴۰۶) اکران شود.

در ادامه به چند نکته در مورد پیوستن جک بلک به فیلم Minecraft اشاره می‌کنیم:

  • جک بلک سابقه بازی در فیلم‌های کمدی و فانتزی را دارد. او در فیلم‌هایی مانند School of Rock (مدرسه راک)، King Kong (کینگ کونگ) و Kung Fu Panda (پاندای کونگ‌فوکار) بازی کرده است. بنابراین، حضور او در فیلم Minecraft می‌تواند باعث جذابیت بیشتر این فیلم برای مخاطبان شود.
  • پیوستن جک بلک به فیلم Minecraft نشان می‌دهد که این فیلم به دنبال جذب مخاطبان وسیع‌تری است. حضور یک بازیگر مشهور مانند جک بلک می‌تواند باعث شود که فیلم Minecraft توجه مخاطبان خارج از دنیای بازی‌های ویدیویی را نیز جلب کند.
  • هنوز جزئیات زیادی از داستان فیلم Minecraft منتشر نشده است. با این حال، با توجه به اینکه استیو شخصیت اصلی این فیلم است، می‌توان حدس زد که داستان فیلم حول محور ماجراجویی‌های او در دنیای Minecraft خواهد بود.

هنوز معلوم نیست که جک بلک نقش چه شخصیتی را در فیلم ماینکرفت بازی خواهد کرد. این هنرپیشه آمریکایی به‌هیچ‌عنوان با نقش‌آفرینی در اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدیویی غریبه نیست و سال ۲۰۲۳ وظیفه صداپیشگی کاراکتر شرور باوزر در انیمیشن فانتزی The Super Mario Bros. Movie (فیلم برادران سوپر ماریو) را برعهده داشت.

جارد هس، کارگردان فیلم Napoleon Dynamite (ناپلئون دینامیت) سکان هدایت فیلم ماینکرفت را در دست دارد. جزئیات فیلم‌نامه و شخصیت‌های این اقتباس هنوز مخفی نگه داشته می‌شود. این فیلم همکاری دیگری را برای جیسون موموآ و ماری پارنت، تهیه‌کننده فیلم Dune (تل‌ماسه) رقم می‌زند که درکنار روی لی به‌عنوان تهیه‌کننده فعالیت می‌کنند.

جیل مسیک، جان برگ، مری پارنت، کیل بویتر، تورفی فرانس اولافسون و وو بوی به‌عنوان تهیه‌کننده و تاد هالوول، کایلین والترز، برایان مندوزا و جاناتان اسپایتز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فیلم Minecraft فعالیت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *