انتخاب بازیگر نقش سوپرگرل

انتخاب بازیگر سوپرگرل

رسما اعلام شد میلی الکاک( بازیگر خاندان اژدها)، امیلیا جونز (بازیگر فیلم کودا) و مگ دانلی (صداپیشه سوپرگرل در انیمیشن) گزینه های جیمز گان برای انتخاب بازیگر نقش سوپرگرل هستند و در حال حاضر گذراندن مراحل گزینش و مذاکره هستند!

میلی الکاک

بازیگر ۲۹ ساله انگلیسی، با نقش شاهدخت رینیرا تارگرین در سریال خاندان اژدها به شهرت رسید. او پیش از این نیز در سریال های The Witcher و The Witcher: Blood Origin بازی کرده است.

میلی الکاک
امیلیا جونز

بازیگر ۲۳ ساله آمریکایی، با نقش رُبی در فیلم برنده اسکار کودا به شهرت رسید. او پیش از این نیز در فیلم های The Night House و The Posthumous بازی کرده است.

امیلیا جونز
مگ دانلی

بازیگر ۲۵ ساله آمریکایی، سابقه صدایپشگی در نقش سوپرگرل در فیلم های انیمیشن افسانه ابرقهرمانان و لیگ عدالت: بحران در زمین های بی‌پایان شماره یک را دارد.

مگ دانلی

جیمز گان، کارگردان ۴۷ ساله آمریکایی، با کارگردانی فیلم های Guardians of the Galaxy، Guardians of the Galaxy Vol. 2، The Suicide Squad و Peacemaker به شهرت رسید. او در سال ۲۰۲۳ به عنوان یکی از دو مدیر استودیوی دی‌سی منصوب شد.

فیلم سوپرگرل: زن فردا بر اساس کمیک های تام کینگ ساخته خواهد شد و بر روی شخصیت کارا زور-ال عموزاده سوپرمن تمرکز می کند. این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود.

گزینش بازیگر برای نقش سوپرگرل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سوپرگرل یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای دی سی است و انتظار می رود انتخاب بازیگر این نقش با استقبال گسترده ای از سوی طرفداران روبرو شود.

در حال حاضر هیچ اطلاعی در مورد اینکه کدام یک از این سه بازیگر برای نقش سوپرگرل انتخاب خواهند شد، در دسترس نیست. انتظار می رود مراحل گزینش و مذاکره در ماه های آینده تکمیل شود و نام بازیگر منتخب در اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *