Madame Web : مشخص شدن مدت زمان

dakota-johnson-in-madame-web-movie-wallpaper

مدت زمان فیلم Madame Web

به‌تازگی مدت زمان فیلم Madame Web مشخص شده است که این فیلم را تبدیل به طولانی‌ترین فیلم دنیای مرد عنکبوتی سونی پیکچرز می‌کند. طبق اطلاعات ثبت شده در فیلم‌وب که وب‌سایت فروش بلیت سینما در کشور نروژ است، فیلم Madame Web با مدت زمان ۱ ساعت و ۵۶ دقیقه یا به عبارتی ۱۱۶ دقیقه قرار است اکران شود.

این مدت زمان در مقایسه با دیگر فیلم‌های دنیای مرد عنکبوتی سونی پیکچرز افزایش قابل توجهی دارد. فیلم Venom با مدت زمان ۱ ساعت و ۵۲ دقیقه، تا پیش از این طولانی‌ترین فیلم این دنیای سینمایی بود. فیلم‌های Morbius و Spider-Man: Across the Spider-Verse Part One نیز هر کدام ۱ ساعت و ۴۸ دقیقه زمان دارند.

مدت زمان طولانی فیلم Madame Web می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که داستان این فیلم پیچیده و پراتل خواهد بود. همچنین، این امکان وجود دارد که فیلم Madame Web به دنیای‌های موازی و سفر در زمان نیز بپردازد.

بازیگران و عوامل فیلم Madame Web

داکوتا جانسون در نقش مادام وب، سیدنی سوئینی، اما رابرتس،‌ آدام اسکات، سلست اوکانر، ایزابلا مرسد، زوسیا مامیت، مایک اپس و طاهر رحیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Madame Web حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داکوتا جانسون بازیگر شناخته‌شده‌ای است که در فیلم‌های موفقی مانند Fifty Shades of Grey، The Lost Daughter و The Gray Man بازی کرده است. سیدنی سوئینی بازیگر جوانی است که با بازی در سریال Euphoria به شهرت رسید. اما رابرتس نیز بازیگر شناخته‌شده‌ای است که در فیلم‌های محبوبی مانند Pretty Woman، Erin Brockovich و Ocean’s Eleven بازی کرده است.

اس‌جی کلارکسون، کارگردان دو قسمت از سریال Jessica Jones و دو قسمت از سریال The Defenders، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Madame Web را بر عهده داشته است. کلیر پارکر نیز در نوشتن فیلمنامه فیلم مادام وب به کلارکسون کمک کرده است.

Madame Web

اکران فیلم Madame Web

فیلم Madame Web قرار است در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن ۱۴۰۳) اکران شود. این فیلم اولین فیلم دنیای مرد عنکبوتی سونی پیکچرز است که در سال ۲۰۲۴ اکران می‌شود.

در ادامه فیلم Kraven the Hunter در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت و فیلم Venom 3 برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

تحلیل و پیش‌بینی

مدت زمان طولانی فیلم Madame Web، داستان پیچیده و پرتعلیق آن و همچنین حضور بازیگران مطرحی مانند داکوتا جانسون و سیدنی سوئینی، نشان‌دهنده این است که این فیلم می‌تواند یکی از فیلم‌های موفق دنیای مرد عنکبوتی سونی پیکچرز باشد.

با توجه به اینکه این فیلم اولین فیلم دنیای مرد عنکبوتی سونی پیکچرز است که در سال ۲۰۲۴ اکران می‌شود، انتظار می‌رود که این فیلم عملکرد خوبی در گیشه داشته باشد و به موفقیت‌های فیلم‌های قبلی این دنیای سینمایی ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *