گلادیاتور ۲ : فیلم برداری این فیلم هم به پا

gladiator 2

پایان فیلم‌برداری فیلم گلادیاتور ۲

پس از حدود ۹ ماه فیلم‌برداری، فیلم‌برداری فیلم گلادیاتور ۲، دنباله فیلم موفق و تحسین‌شده گلادیاتور (۲۰۰۰)، رسما به پایان رسید. ریدلی اسکات، کارگردان فیلم، و پل مسکال، بازیگر نقش لوسیوس، اخیرا با انتشار تصویر جدیدی از پایان مراحل فیلم‌برداری این فیلم خبر دادند.

کار تولید فیلم گلادیاتور ۲ پس از پایان اعتصاب انجمن بازیگرها در تاریخ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ (۴ دسامبر ۲۰۲۳) در جمهوری مالت از سر گرفته شد. این فیلم در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۳ (۲۲ نوامبر ۲۰۲۴) روی پرده نقره‌ای سینما می‌رود.

فیلم گلادیاتور ۲ روی ماجراهای لوسیوس، خواهرزاده کومودوس، امپراتور روم، تمرکز خواهد داشت. لوسیوس که در کودکی توسط ماکسیموس، قهرمان فیلم اول، نجات یافت، اکنون یک مرد بالغ شده و خود امپراتور روم است. او با چالش‌های زیادی از جمله شورش‌های داخلی و تهدیدات خارجی روبرو است.

در کنار پل مسکال، بازیگران دیگری از جمله کانی نیلسن، درک جاکوبی، جایمن هانسو، دنزل واشینگتن، جوزف کوئین، فرد هچینگر، پدرو پاسکال، می قلماوی، لیور ری، پیتر منسا و مت لوکاس نیز در فیلم گلادیاتور ۲ حضور خواهند داشت.

دیوید اسکارپا، فیلم‌نامه‌نویس فیلم‌هایی مانند All the Money in the World و Napoleon، فیلم‌نامه فیلم گلادیاتور ۲ را نوشته است. مایکل پروس، داگلاس ویک، دیوید فرانزونی و ریدلی اسکات نیز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

gladiator-2-character

انتظارات از فیلم گلادیاتور ۲

با توجه به موفقیت فیلم اول گلادیاتور، انتظارات از دنباله این فیلم بسیار بالا است. ریدلی اسکات، کارگردان فیلم، نیز با ساخت فیلم‌هایی مانند Blade Runner، Alien و Prometheus، نشان داده است که توانایی خلق آثاری حماسی و پرتنش را دارد.

با توجه به بازیگران مطرحی که در فیلم گلادیاتور ۲ حضور دارند، می‌توان انتظار داشت که این فیلم از نظر بازیگری نیز بسیار موفق باشد. همچنین، فیلم‌نامه دیوید اسکارپا نیز می‌تواند به جذابیت فیلم کمک کند.

در نهایت، باید دید که فیلم گلادیاتور ۲ تا چه حد می‌تواند انتظارات طرفداران را برآورده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *