The Batman 2 : زمان شروع فیلم برداری مشخص شد

Batmanb

زمان شروع فیلم‌برداری فیلم The Batman 2

طبق گزارش رسانه World of Reel، فیلم‌برداری فیلم The Batman: Part II (بتمن: بخش ۲) در ماه اوت ۲۰۲۴ (۱۴۰۳/۵/۲۶) آغاز خواهد شد. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۴ (۳ اکتبر ۲۰۲۵) اکران شود.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که هنوز اطلاعات زیادی از فیلم The Batman: Part II در دست نیست. تنها بازگشت رابرت پتینسون برای ایفای نقش بتمن تأیید شده است.

در فیلم The Batman، ریدلر در تیمارستان آرکهام زندانی شد و به جوکر اشاره شد. بنابراین، می‌توان انتظار بازگشت یک یا هر دوی آن‌ها در فیلم بتمن ۲ را داشت.

چندی قبل جیمز گان، کارگردان فیلم‌های Guardians of the Galaxy و Suicide Squad، در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) صراحتا اعلام کرد که ادعای پیوستن پروفسور پیگ و مترسک به کلی‌فیس، هاش و دیک گریسون در فیلم بتمن ۲ «کاملا ساختگی» است و حقیقت ندارد.

در ماه مارس ۲۰۲۲ از جیمز گان سؤال شد رؤیای حضور کدام کاراکتر شرور در دنیای فیلم The Batman را دارد که در پاسخ گفت: «به‌نظرم هاش کاراکتر واقعاً جالبی برای این کار است. این به آن معنا نیست که هاش کاراکتر شرور بعدی است.»

احتمالات حضور کاراکترهای شرور در فیلم The Batman 2

با توجه به اینکه ریدلر و جوکر در فیلم The Batman حضور داشتند، احتمال حضور آن‌ها در فیلم بتمن ۲ نیز زیاد است. همچنین، با توجه به علاقه جیمز گان به کاراکتر هاش، می‌توان انتظار حضور این کاراکتر را نیز داشت.

the-batman-star-robert-pattinson

در ادامه به برخی از کاراکترهای شرور دیگری که می‌توان در فیلم بتمن ۲ حضور داشتند، اشاره می‌کنیم:

  • پنگوئن: کالین فارل در نقش پنگوئن در فیلم The Batman حضور داشت. بنابراین، احتمال بازگشت این کاراکتر نیز وجود دارد.
  • کارماین فالکون: جان تورتورو در نقش کارماین فالکون در فیلم The Batman حضور داشت. بنابراین، احتمال بازگشت این کاراکتر نیز وجود دارد.
  • گیل کالسون: پیتر سارسگارد در نقش گیل کالسون در فیلم The Batman حضور داشت. بنابراین، احتمال بازگشت این کاراکتر نیز وجود دارد.
  • جوکر: جوکر یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای شرور دنیای DC است. بنابراین، احتمال حضور این کاراکتر در فیلم بتمن ۲ نیز زیاد است.
  • هاش: هاش یک کاراکتر شرور جدید DC است که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد. این کاراکتر به دلیل توانایی‌های ذهنی خود، می‌تواند یک تهدید جدی برای بتمن باشد.
  • دکتر سایکو: دکتر سایکو یک کاراکتر شرور قدیمی DC است که در سال ۱۹۴۰ معرفی شد. این کاراکتر یک دانشمند دیوانه است که از دانش خود برای ایجاد سلاح‌های خطرناک استفاده می‌کند.

در نهایت، باید دید که مت ریوز و تیم نویسندگان فیلم چه تصمیمی برای انتخاب کاراکترهای شرور فیلم بتمن ۲ خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *