Despicable Me 4 : اولین تریلر

Despicable Me 4 poster

یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن اینترتینمنت با انتشار اولین تریلر انیمیشن Despicable Me 4 طرفداران را غافلگیر کردند. این تریلر که در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شد، نشان می‌دهد که گرو و مینیون‌ها پس از هفت سال قرار است با یک ماجراجویی جدید بازگردند.

با هم تریلر ببینیم :

داستان

در تریلر شاهد هستیم که گرو دیگر یک ابرشرور نیست و به یک ضد قهرمان تبدیل شده است. او با همسرش لوئیس و سه فرزندش دختری به نام مارگو، پسری به نام ادواردو و دختری به نام آدریانا زندگی می‌کند. گرو و خانواده‌اش در یک شهر کوچک زندگی می‌کنند و ظاهرا زندگی خوبی دارند.

با این حال، زندگی آرام گرو و خانواده‌اش قرار است به‌زودی تغییر کند. در تریلر شاهد هستیم که گرو و مینیون‌ها در حال اجرای یک مأموریت هستند. این مأموریت آنها را با یک شرور جدید به نام ماکسیم له مال و دخترش والنتینا روبرو می‌کند.

شخصیت‌ها

در تریلر شاهد حضور شخصیت‌های آشنای سری انیمیشن‌های من نفرت‌انگیز هستیم. گرو، لوئیس، مارگو، ادواردو، آدریانا و مینیون‌ها در این تریلر حضور دارند. همچنین شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی نیز هستیم، از جمله ماکسیم له مال و والنتینا.

موسیقی

آهنگ Sweet Child O’ Mine از گروه Guns N’ Roses در تریلر انیمیشن Despicable Me 4 پخش می‌شود. این آهنگ به‌عنوان یکی از نمادین‌ترین آهنگ‌های دهه ۱۹۸۰ شناخته می‌شود و انتخاب آن برای تریلر این انیمیشن نشان می‌دهد که انیمیشن Despicable Me 4 قرار است یک ماجراجویی پرهیجان و سرگرم‌کننده باشد.

صداپیشگان

استیو کارل، کریستن ویگ، پی‌یر کافین، میراندا کازگرو، دانا گیر، مدیسون پولان، استیو کوگان، ویل فرل، سوفیا ورگارا، جوئی کینگ، استیون کلبر و کلوئی فاینمن از جمله صداپیشگان انیمیشن Despicable Me 4 هستند. استیو کارل بار دیگر نقش گرو را بر عهده دارد و کریستن ویگ نیز نقش لوئیس را ایفا می‌کند.

کارگردانی و نویسندگی

کریس رناد، کارگردان دو قسمت اول انیمیشن من نفرت انگیز و کارگردان هر دو قسمت انیمیشن The Secret Life of Pets، وظیفه کارگردانی قسمت چهارم انیمیشن Despicable Me را به‌همراه پاتریک دلاج بر عهده دارد. مایک وایت، نویسنده آثاری چون فیلم School of Rock، فیلم The One and Only Ivan، فیلم Pitch Perfect 3، انیمیشن The Emoji Movie و سریال The White Lotus، وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Despicable Me 4 را بر عهده داشته است.

اکران

انیمیشن Despicable Me 4 قرار است در تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) اکران شود. این انیمیشن یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۴ است و انتظار می‌رود که بتواند موفقیت‌های قسمت‌های قبلی این مجموعه را تکرار کند.

Despicable Me 4

پیش‌بینی

بر اساس اطلاعات منتشر شده، انیمیشن Despicable Me 4 قرار است یک ماجراجویی پرهیجان و سرگرم‌کننده باشد. این انیمیشن ترکیبی از عناصر کمدی، اکشن و خانوادگی خواهد بود. همچنین حضور شخصیت‌های جدیدی مانند ماکسیم له مال و والنتینا می‌تواند به جذابیت این انیمیشن اضافه کند.

با توجه به موفقیت‌های قسمت‌های قبلی این مجموعه، انتظار می‌رود که انیمیشن Despicable Me 4 نیز بتواند در گیشه موفق باشد. این انیمیشن می‌تواند گزینه مناسبی برای خانواده‌ها باشد و می‌تواند لحظات خوشی را برای آنها رقم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *