Kung Fu Panda 4 : تریلر جدید

kung-fu-panda-4-angry-po

استودیو دریم‌ورکس با انتشار تریلر جدیدی از انیمیشن Kung Fu Panda 4، هیجان طرفداران این مجموعه محبوب را به اوج خود رساند. این تریلر کوتاه، تصاویری از مبارزات هیجان‌انگیز پو، جنگجوی اژدها، و همچنین چالش‌های جدیدی که او با آنها روبرو می‌شود را به نمایش می‌گذارد.

مبارزه با گراز مادربزرگ:

یکی از صحنه‌های قابل توجه تریلر، مبارزه پو با گراز مادربزرگ است. این شخصیت که در انیمیشن‌های قبلی نیز حضور داشت، در این قسمت به دنبال انتقام‌جویی از پو است.

ملاقات با بچه خرگوش‌ها:

در تریلر جدید، پو با بچه خرگوش‌هایی مواجه می‌شود که رفتاری دوستانه با او ندارند. این صحنه، طنز و شوخ طبعی را به داستان انیمیشن اضافه می‌کند.

داستان:

در انیمیشن Kung Fu Panda 4، پو پس از انتخاب شدن به عنوان رهبر معنوی دره صلح، باید یک جنگجوی اژدهای جدید را برای آموزش بیابد. در همین زمان، یک جادوگر بدذات قصد دارد تا تمام شخصیت‌های شروری که پو در گذشته شکست داده بود را دوباره احضار کند.

کارگردان و تهیه‌کننده:

مایک میچل، کارگردان انیمیشن Trolls، سکان هدایت انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار ۴ را بر عهده دارد. ربکا هانتلی نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد.

صداپیشگان:

جک بلک، آکوافینا، وایولا دیویس، داستین هافمن، جیمز هنگ، برایان کرانستون، ایان مک‌شین، جاناتان کی کوان، لوری تان چن و رونی چنگ از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Kung Fu Panda 4 به ایفای نقش می‌پردازند.

تاریخ اکران:

انیمیشن پاندای کونگ فو کار در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ (۸ مارس ۲۰۲۴) روی پرده سینماها خواهد رفت.

نکات قابل توجه:

  • پاندای کونگ فو کار در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.
  • پو در این قسمت با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شود.
  • تریلر جدید انیمیشن، مبارزات هیجان‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد.
  • مایک میچل کارگردانی انیمیشن پاندای کونگ فو کار را بر عهده دارد.
  • جک بلک و دیگر صداپیشگان شناخته‌شده در این انیمیشن حضور دارند.
  • Kung Fu Panda 4 یکی از موردانتظارترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۴ است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *