Moana 2 : تریلر جدید

moana-animation-wallpaper

والت دیزنی با انتشار یک تصویر و تیزر کوتاه، به‌طور غافلگیرکننده از انیمیشن Moana 2 رونمایی کرد. این انیمیشن که دنباله انیمیشن محبوب Moana (موانا) محسوب می‌شود، در تاریخ 7 آذر 1403 اکران خواهد شد.

تیزر کوتاه:

تیزر منتشر شده از Moana 2، موانا را در حال ورود به ساحل یک جزیره ناشناخته نشان می‌دهد. این تیزر کوتاه، به‌نوعی تاییدی بر ساخت این انیمیشن و آغاز مراحل تولید آن است.

تبدیل سریال به انیمیشن:

باب ایگر، مدیرعامل والت دیزنی، اعلام کرد که انیمیشن Moana 2 در ابتدا به‌عنوان یک سریال انیمیشنی برای دیزنی پلاس در نظر گرفته شده بود، اما در ادامه تصمیم به تبدیل آن به یک انیمیشن سینمایی گرفته شد.

کارگردان و نویسنده:

دیوید دریک جونیور، طراح داستانی و هنری با سابقه دیزنی که سابقه کار روی انیمیشن‌های Moana، Raya and the Last Dragon و Encanto را دارد، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Moana 2 را بر عهده گرفته است.

صداپیشگان:

هنوز به‌طور رسمی تایید نشده است که آلیئی کراوالیو و دواین جانسون برای صداپیشگی شخصیت‌های موانا و مائووی در انیمیشن Moana 2 بازخواهند گشت یا خیر. با این حال، انتظار می‌رود که شاهد حضور این دو بازیگر محبوب در این انیمیشن باشیم.

موسیقی:

لین-مانوئل میرندا، آهنگساز و ترانه‌سرا قسمت اول انیمیشن Moana، در ساخت موسیقی متن و آهنگ‌های دنباله حضور نخواهد داشت. ابیگیل بارلو، امیلی بیر و اوپتایا فوای که هر یک برنده یا نامزد دریافت جایزه گرمی شده‌اند، وظیفه ساخت موسیقی متن و آهنگ‌های انیمیشن Moana 2 را بر عهده دارند.

داستان:

انیمیشن Moana 2 ادامه داستان موزیکال موانا را روایت خواهد کرد. موانا در این انیمیشن، به‌همراه مائووی و گروهی از دریانوردان جدید، سفری دریایی جدید را آغاز می‌کند. او پس از دریافت پیامی غیر منتظره از اجداد خود، باید به اعماق اقیانوس سفر کند و با چالش‌ها و خطرات جدیدی روبرو شود.

first-look-at-moana-2

فیلم لایو اکشن:

علاوه بر انیمیشن Moana 2، فیلم لایو اکشن موانا نیز با بازی دواین جانسون در حال ساخت است. این فیلم برای اکران در تاریخ 6 تیر 1404 برنامه‌ریزی شده است.

نکات قابل توجه:

  • انیمیشن Moana 2 در تاریخ 7 آذر 1403 اکران خواهد شد.
  • دیوید دریک جونیور کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد.
  • هنوز حضور آلیئی کراوالیو و دواین جانسون در این انیمیشن تایید نشده است.
  • موسیقی متن انیمیشن Moana 2 توسط آهنگسازان جدیدی ساخته خواهد شد.
  • داستان این انیمیشن ادامه داستان قسمت اول خواهد بود.
  • فیلم لایو اکشن موانا نیز در حال ساخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *