Jurassic World : کارگردان خود را از دست داد

jurassic world

مذاکرات یونیورسال پیکچرز با دیوید لیچ برای کارگردانی فیلم Jurassic World جدید به بن بست رسید. این خبر ناامیدکننده طرفداران این فرنچایز محبوب را به دنبال داشت، چرا که لیچ با سابقه کارگردانی فیلم‌های اکشن هیجان‌انگیزی مانند Deadpool 2 و Bullet Train، انتخابی ایده‌آل برای این پروژه به نظر می‌رسید.

اختلافات خلاقانه دلیل اصلی جدایی لیچ از این پروژه عنوان شده است. منابع آگاه می‌گویند که لیچ و یونیورسال در مورد رویکرد فیلم و نحوه به تصویر کشیدن داستان اختلاف نظر داشتند. لیچ خواهان ساخت فیلمی خشن‌تر و تاریک‌تر بود، در حالی که یونیورسال به دنبال فیلمی خانوادگی‌تر و مشابه با قسمت‌های قبلی دنیای ژوراسیک بود.

حال یونیورسال به دنبال یافتن کارگردان جدیدی برای این پروژه است. این موقعیت شغلی یکی از داغ‌ترین موقعیت‌های کارگردانی در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و نام‌های مختلفی برای جانشینی لیچ مطرح شده است. از جمله این نام‌ها می‌توان به کالین ترورو، کارگردان دو قسمت قبلی دنیای ژوراسیک، و خوان آنتونیو بایونا، کارگردان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom اشاره کرد.

david-leitch

دیوید کپ، نویسنده فیلمنامه‌های Jurassic Park و Jurassic Park: The Lost World، وظیفه نوشتن فیلمنامه این قسمت را نیز بر عهده دارد. حضور کپ در این پروژه می‌تواند نویدبخش بازگشت به ریشه‌های این فرنچایز و خلق داستانی جذاب و پر suspense باشد.

فرانک مارشال و پاتریک کراولی، تهیه‌کنندگان باتجربه مجموعه ژوراسیک، بار دیگر در این پروژه حضور خواهند داشت. همچنین استیون اسپیلبرگ، خالق دنیای ژوراسیک، به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم مشارکت خواهد کرد.

فیلم Jurassic World جدید برای اکران در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۵ (۱۱ تیر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. با توجه به زمان باقی‌مانده تا اکران فیلم، یونیورسال باید هر چه سریع‌تر کارگردان جدیدی را برای این پروژه انتخاب کند تا روند تولید فیلم طبق برنامه پیش برود.

new-jurassic-world-movie-logo

نکات قابل توجه:

  • هنوز نامی به طور رسمی به عنوان کارگردان جدید فیلم Jurassic World اعلام نشده است.
  • دیوید کپ سابقه نگارش فیلمنامه دو قسمت ابتدایی پارک ژوراسیک را در کارنامه دارد.
  • استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور خواهد داشت.
  • اکران فیلم Jurassic World جدید برای تیر ماه ۱۴۰۴ برنامه‌ریزی شده است.

سوالات متداول:

  • چه کسی کارگردان جدید فیلم Jurassic World خواهد بود؟
  • داستان فیلم Jurassic World جدید درباره چه خواهد بود؟
  • آیا فیلم Jurassic World جدید به اندازه قسمت‌های قبلی موفق خواهد بود؟

پاسخ به این سوالات در حال حاضر دشوار است. با این حال، می‌توان مطمئن بود که یونیورسال تمام تلاش خود را برای ساخت فیلمی جذاب و هیجان‌انگیز به کار خواهد گرفت تا طرفداران این فرنچایز محبوب را راضی نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *