Despicable Me 4 : پوستر منتشر شد

despicable-me-4-gru-son

شرکت ایلومینیشن با انتشار پوستر جدیدی از انیمیشن Despicable Me 4، هیجان طرفداران این مجموعه محبوب را به اوج خود رساند. این پوستر گرو، پسرش و یکی از مینیون‌ها را در آستانه یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و پر از چالش نشان می‌دهد.

داستان:

در قسمت چهارم انیمیشن من نفرت‌انگیز، گرو پس از هفت سال دوری از دنیای ابرشرورها، بار دیگر به همراه مینیون‌ها برای یک خرابکاری بزرگ آماده می‌شود. این انیمیشن همچنین فصل جدیدی از زندگی گرو و لوسی را به تصویر می‌کشد که با پذیرش عضو جدیدی به نام گرو جونیور، با چالش‌های جدیدی در خانواده خود روبرو می‌شوند. گرو جونیور که قصد دارد پدرش را به ستوه آورد، ناخواسته او را درگیر ماجراجویی‌های خطرناکی می‌کند.

دشمنان جدید:

در این قسمت، گرو و خانواده‌اش با دشمنان جدیدی به نام ماکسیم له مال و والنتینا روبرو می‌شوند. این دو شخصیت که هنوز اطلاعات زیادی از آنها منتشر نشده، به نظر می‌رسد نقش مهمی در داستان Despicable Me 4 ایفا خواهند کرد.

تیم سازنده:

کریس رناد و پاتریک دلاژ که سابقه کارگردانی قسمت‌های قبلی این مجموعه را نیز در کارنامه دارند، سکان هدایت Despicable Me 4 را بر عهده دارند. مایک وایت و کن داوریو نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشتند.

despicable-me-4-poster

صداپیشگان:

استیو کرل، میرندا کازگرو، کریستن ویگ، دانا گایر، مدیسون پولان، استیو کوگان و پی‌یر کافین، صداپیشگان اصلی انیمیشن‌های Despicable Me، بار دیگر در این قسمت نیز به ایفای نقش می‌پردازند. سوفیا ورگارا، ویل فرل، جوئی کینگ، استیون کلبر و کلوئه فاینمن نیز از جمله صداپیشگان جدیدی هستند که به جمع این گروه اضافه شده‌اند.

تاریخ اکران:

انیمیشن Despicable Me 4 در تاریخ ۱۳ تیر ۱۴۰۳ (۳ جولای ۲۰۲۴) روی پرده سینماها خواهد رفت.

نکات قابل توجه:

  • Despicable Me 4 پس از هفت سال وقفه، منتشر خواهد شد.
  • این انیمیشن ماجراجویی‌های جدیدی از گرو و مینیون‌ها را به تصویر می‌کشد.
  • گرو در این قسمت با چالش‌های جدیدی در خانواده خود روبرو می‌شود.
  • دشمنان جدیدی در این قسمت معرفی خواهند شد.
  • تیمی از صداپیشگان شناخته‌شده در این انیمیشن حضور دارند.
  • Despicable Me 4 در تابستان سال آینده اکران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *