مریل استریپ در فصل چهارم سریال Only Murders in the Building بازمی‌گردد

only-murders-in-the-building-meryl-streep

خبر بازگشت مریل استریپ، بازیگر نامدار هالیوود، برای ایفای نقش لورتا دورکین در فصل چهارم سریال Only Murders in the Building (تنها قتل‌های داخل ساختمان) مورد استقبال طرفداران این سریال قرار گرفته است.

لورتا دورکین در فصل سوم سریال به‌عنوان یک شخصیت فرعی معرفی شد. او یک هنرپیشه بلندپرواز بود که در جدیدترین اجرای موزیکال الیور پوتنام (با بازی مارتین شورت) ایفای نقش کرد. در ادامه این شخصیت به معشوقه الیور پوتنام و مظنون تحقیقات قتل در فصل سوم این نمایش تبدیل می‌شود.

حضور مریل استریپ در فصل سوم سریال Only Murders in the Building یکی از نقاط قوت این فصل بود. او با بازی درخشان خود، شخصیت لورتا دورکین را به یکی از شخصیت‌های به‌یادماندنی این سریال تبدیل کرد.

بازگشت مریل استریپ در فصل چهارم سریال نویدبخش اتفاقات هیجان‌انگیزی است. هنوز مشخص نیست که نقش لورتا در فصل چهارم چه خواهد بود، اما با توجه به سابقه استریپ، می‌توان انتظار داشت که او در این فصل نیز نقش مهمی را ایفا کند.

علاوه بر مریل استریپ، دیگر بازیگران اصلی سریال نیز در فصل چهارم حضور خواهند داشت. استیو مارتین، مارتین شورت، سلنا گومز، ناتان لین، ایمی رایان و آرون دومنینگز از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Only Murders in the Building به ایفای نقش خواهند پرداخت.

سریال Only Murders in the Building یک کمدی تحسین‌شده است که نامزد دریافت یازده جایزه ازجمله «بهترین سریال کمدی» در مراسم اِمی ۲۰۲۳ شده است. این سریال ماجراهای سه غریبه‌ شیفته جنایت‌های واقعی را دنبال می‌کند که ناگهان خودشان را درگیر یک پرونده اسرارآمیز می‌بینند و باید برای حل آن اقدام کنند.

فصل چهارم سریال Only Murders in the Building هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *