True Detective : پربیننده ترین فصل این سریال

true-detective-night-country-jodie-foster-and-kali-reis

فصل جدید سریال True Detective با نام Night Country که جودی فاستر و کالی ریس را به‌عنوان بازیگران اصلی خود دارد، به رکورد جدیدی در بینندگی دست پیدا کرده است. این فصل از زمان اولین نمایش خود در ۱۴ ژانویه (۲۴ دی)، به‌طور میانگین ۱۲/۷ میلیون بیننده در همه پلتفرم‌هایی که برای تماشا در دسترس قرار دارد، داشته است.

این رکوردشکنی در حالی اتفاق می‌افتد که فصل اول سریال True Detective که با بازی متیو مک‌کانهی و وودی هارلسون به یک پدیده تبدیل شده بود، به‌طور متوسط ۱۱/۹ میلیون بیننده در پلتفرم‌های مختلف داشته است.

نکته قابل توجه این است که اگرچه فصل جدید True Detective در شبکه HBO به‌طور میانگین ۶۴۲ هزار بیننده داشته است که از فصل اول (با میانگین ۲/۶ میلیون بیننده) کمتر است، اما این فصل در شب اول پخش هر قسمت خود در سرویس استریم HBO Max بیش از دو برابر شبکه کابلی مخاطب داشته است.

همچنین، قسمت پنجم این سریال که به‌خاطر پخش مسابقه Super Bowl دو روز زودتر پخش شد، تا به این‌جا در تمام پلتفرم‌ها پنج میلیون بیننده داشته است.

موفقیت فصل جدید True Detective در حالی رقم می‌خورد که اخیرا فصل دوم سریال The White Lotus به‌طور متوسط ۱۰/۱ میلیون بیننده و فصل چهارم سریال Succession به‌طور میانگین ۸/۷ میلیون بیننده داشته‌اند.

این آمار نشان می‌دهد که سریال True Detective با وجود گذشت سال‌ها از اولین فصل آن، هنوز هم از محبوبیت بالایی در بین مخاطبان برخوردار است.

فصل چهارم سریال True Detective با پخش قسمت ششم خود در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) به پایان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *