ایوان مک گرگور به ان هتوی در فیلم جدید کارگردان It Follows پیوست

obi-wan-kenobi-ewan-mcgregor-back

وان مک گرگور، بازیگر نامدار هالیوود، به جمع بازیگران فیلم جدید دیوید رابرت میچل، کارگردان فیلم It Follows، پیوست. این فیلم که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است، توسط برادران وارنر تولید خواهد شد.

ان هتوی، دیگر بازیگر این فیلم است. اطلاعات زیادی از داستان فیلم در دسترس نیست، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که اتفاقات فیلم در دهه ۱۹۸۰ جریان دارد و شاهد حضور دایناسورها نیز خواهیم بود. به‌نظر می‌رسد فیلم با الهام از آثار علمی تخیلی و ماجراجویی دهه ۸۰ میلادی تولید خواهد شد.

هتوی و مک‌گرگور قرار است نقش‌های والدین را بازی کنند. هنوز بازیگر نقش‌های کودک فیلم مشخص نشده است.

دیوید رابرت میچل سابقه کارگردانی فیلم‌های The Myth of the American Sleepover، It Follows و Under the Silver Lake را دارد. او به‌زودی کارگردانی فیلم They Follow را نیز بر عهده خواهد داشت که دنباله فیلم It Follows است.

the-witches-ann-hathaway

ایوان مک‌گرگور بیشتر برای بازی در نقش اوبی وان کنوبی در دنیای جنگ ستارگان شناخته می‌شود. او اخیراً برای این نقش در سریال Obi-Wan Kenobi بازگشته بود.

از دیگر نقش‌های برجسته مک‌گرگور می‌توان به فیلم‌های Trainspotting، Moulin Rouge، Big Fish، Angels & Demons، The Impossible، Jack the Giant Slayer، T2 Trainspotting، Beauty and the Beast، Christopher Robin، Doctor Sleep، Birds of Prey، فصل سوم سریال Fargo و سریال Halston اشاره کرد.

پیوستن ایوان مک گرگور به این فیلم، خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران این بازیگر و همچنین ژانر علمی تخیلی و ماجراجویی است. انتظار می‌رود که این فیلم با حضور این دو بازیگر نامدار، به یکی از فیلم‌های پرفروش سال ۲۰۲۴ تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *