Mickey 17 : تاریخ اکران

Mickey 17 poster

تاریخ اکران جدید فیلم Mickey 17 بونگ جون هو با بازی رابرت پتینسون مشخص شد

برادران وارنر تاریخ اکران جدید فیلم علمی تخیلی “Mickey 17” به کارگردانی بونگ جون هو و بازی رابرت پتینسون را 31 ژانویه 2025 (12 بهمن 1403) اعلام کرد. این فیلم که در ابتدا قرار بود در 29 مارس 2024 (10 فروردین 1403) اکران شود، به دلیل تاخیر در مراحل فیلم‌برداری و تولید و همچنین عدم آغاز تبلیغات، به تعویق افتاده بود.

دلایل تاخیر در اکران

مراحل فیلم‌برداری “Mickey 17” به دلیل تغییرات و جابه‌جایی‌های ناشی از اعتصابات در هالیوود با تاخیر مواجه شد. همچنین، به دلیل عدم آغاز تبلیغات فیلم، اکران آن در تاریخ قبلی غیرمنطقی بود.

mickey-17-movie-robert-pattinson

بازیگران و عوامل فیلم

رابرت پتینسون، مارک رافلو، تونی کولت، نائومی آکی و استیون یئون از جمله بازیگرانی هستند که در “Mickey 17” به ایفای نقش می‌پردازند. بونگ جون هو، کارگردان برنده اسکار فیلم “Parasite”، کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد.

داستان فیلم

“Mickey 17” براساس رمانی به همین نام نوشته ادوارد اشتون ساخته می‌شود. داستان فیلم در دنیایی یخی به نام نیفلهایم اتفاق می‌افتد و حول محور مردی به نام میکی می‌چرخد که برای استعمار این سیاره فرستاده شده است. میکی وظیفه دارد ماموریت‌های خطرناک و حتی انتحاری را انجام دهد. پس از هر بار مرگ، او با بدنی جدید بازسازی می‌شود و خاطرات خود را تا حدی حفظ می‌کند. پس از شش بار مرگ، میکی متوجه رازهای قرارداد خود می‌شود.

bong-joon-ho-and-robert-pattinson-split-getty-h-2022

تغییرات بونگ جون هو در داستان

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که بونگ جون هو قصد دارد تغییراتی در داستان رمان “Mickey7” ایجاد کند. به همین دلیل، انتظار می‌رود که فیلم اقتباسی کاملاً وفادار به رمان نباشد.

نکات قابل توجه:

  • “Mickey 17″ اولین فیلم بونگ جون هو پس از Parasite” است.
  • این فیلم اولین تجربه همکاری بونگ جون هو با رابرت پتینسون است.
  • “Mickey 17” یک فیلم علمی تخیلی با مضامین فلسفی و اجتماعی است.
  • انتظار می‌رود که “Mickey 17” یکی از فیلم‌های مورد انتظار سال 2025 باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *