بازیگر The Handmaid’s Tale در فیلم ونوم ۳ بازی می‌کند

The_Handmaids_Tale_Poster

کلارک باکو به جمع بازیگران فیلم ونوم ۳ پیوست

کلارک باکو، بازیگر کانادایی که بیشتر برای بازی در سریال‌های “The Changeling” و “Letterkenny” شناخته می‌شود، به جمع بازیگران فیلم “ونوم ۳” پیوست. این فیلم که توسط سونی و مارول به صورت مشترک تولید می‌شود، سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های ونوم با بازی تام هاردی در نقش ادی براک/ونوم خواهد بود.

تاریخ اکران و اطلاعات ناآشنا

“ونوم ۳” در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۳ (۸ نوامبر ۲۰۲۴) در سینماها اکران خواهد شد. با این حال، هنوز اطلاعات چندانی از جزئیات داستان و نقش‌های بازیگران در این فیلم منتشر نشده است.

سابقه بازیگری کلارک باکو

باکو سابقه بازی در طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی را دارد. او در سریال‌های محبوبی مانند “Supernatural”، “The Handmaid’s Tale” و “Remedy” نیز نقش‌آفرینی کرده است.

letterkenny-star-clark-backo

کارگردانی و نویسندگی

“ونوم ۳” اولین تجربه کارگردانی کلی مارسل خواهد بود. مارسل نویسنده فیلمنامه دو قسمت قبلی این مجموعه نیز بوده است. او فیلمنامه قسمت سوم را براساس طرح داستانی مشترک خود و تام هاردی به نگارش درآورده است.

موفقیت‌های دو قسمت قبلی

دو قسمت قبلی این مجموعه با نام‌های “Venom” (۲۰۱۸) و “Venom: Let There Be Carnage” (۲۰۲۱) به ترتیب توسط روبن فلیشر و اندی سرکیس کارگردانی شدند. این دو فیلم در مجموع بیش از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشتند.

نکات قابل توجه:

  • هنوز مشخص نیست که کلارک باکو چه نقشی در “ونوم ۳” ایفا خواهد کرد.
  • تام هاردی، جونو تمپل و چیویتل اجیوفور از دیگر بازیگران این فیلم هستند.
  • “ونوم ۳” اولین تجربه کارگردانی کلی مارسل خواهد بود.
  • دو قسمت قبلی این مجموعه در مجموع بیش از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *