پسران بد ۴ : تریلر جدید رونمایی شد

bad-boys-4-main-characters

تریلر پسران بد: بران یا بمیر منتشر شد!

ویل اسمیت و مارتین لارنس بار دیگر در نقش کارآگاهان پلیس میامی، مایک لوری و مارکوس برنت، در فیلم Bad Boys: Ride or Die (پسران بد: بران یا بمیر) ظاهر شده‌اند. سونی پیکچرز تریلر این فیلم را منتشر کرد که نشان می‌دهد این دو کارآگاه در حال تحقیق در مورد یک تجارت غیرقانونی مواد مخدر هستند.

تریلر با سکانسی اکشن آغاز می‌شود که در آن لوری و برنت در حال تعقیب و گریز با یک گروه از مجرمان هستند. در ادامه، شاهد صحنه‌هایی از تیراندازی، انفجار و مبارزات تن به تن هستیم. تریلر همچنین نشان می‌دهد که لوری و برنت با یکدیگر اختلاف نظر دارند، اما در نهایت برای حل پرونده مجبور به همکاری با یکدیگر می‌شوند.

علاوه بر ویل اسمیت و مارتین لارنس، الکساندر لودویگ، ونسا هاجنز، اریک دین، پاولا نونز، ری سیهورن و جیکوب اسکیپیو نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

داستان فیلم Bad Boys: Ride or Die هنوز به طور کامل فاش نشده است، اما گفته می‌شود که این فیلم دنباله‌ای بر فیلم Bad Boys for Life (پسران بد تا ابد) خواهد بود.

کارگردانی این فیلم را عادل العربی و بلال فلاح، که کارگردانی فیلم Bad Boys for Life را نیز بر عهده داشتند، انجام داده‌اند. کریس برمنر نویسنده فیلمنامه این فیلم است. جری بروکهایمر، ویل اسمیت و داگ بلگراد تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

فیلم Bad Boys: Ride or Die در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ (۷ ژوئن ۲۰۲۴) اکران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *