Top Gun : نسخه سوم این فیلم هم تایید شد

top-gun-maverick-tom-cruise

تاپ گان 3: جزئیات جدید از داستان، بازیگران و زمان احتمالی اکران

فیلم Top Gun: Maverick در سال ۲۰۲۲ به یک پدیده تبدیل شد و با فروشی بیش از 1.49 میلیارد دلار در گیشه جهانی، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ شناخته شد. پس از آن، در دی ماه 1401، ساخت دنباله این فیلم به طور رسمی تایید شد.

جری بروکهایمر، تهیه‌کننده فیلم‌های تاپ گان، در مصاحبه‌ای جدید جزئیات جدیدی از قسمت سوم این فیلم اکشن را فاش کرد. او تایید کرد که داستان فوق‌العاده‌ای برای Top Gun 3 در نظر گرفته شده که مورد استقبال تام کروز، بازیگر نقش اصلی فیلم، نیز قرار گرفته است. بروکهایمر همچنین گفت که کروز بار دیگر در نقش ماوریک در این فیلم حضور خواهد داشت.

بروکهایمر در این مصاحبه گفت:

“تام کروز نقش اصلی فیلم خواهد بود. تام فوق‌العاده است و ما اخیراً ملاقاتی با هم داشتیم. ما یک داستان داریم و جوزف کوشینسکی ایده داستانی فوق‌العاده‌ای برای آن دارد و تام کروز هم گفته است که این ایده را دوست دارد و بنابراین ما این فیلم را خواهیم ساخت. اما مشخص نیست که چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد؛ چرا که برنامه کاری تام بسیار شلوغ است. او اکنون مشغول کار روی فیلم Mission: Impossible است و او قرار است بعدش در یک فیلم دیگر بازی کند. امیدوارم ما فیلمنامه‌ای داشته باشیم که او آن را دوست داشته باشد و دوباره با هم پرواز کنیم.”

اطلاعات زیادی در مورد داستان فیلم Top Gun 3 در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که این فیلم به موضوعاتی مانند جنگ‌های آینده و نقش هوش مصنوعی در نبردهای هوایی خواهد پرداخت.

علاوه بر تام کروز، انتظار می‌رود که مایلز تلر در نقش روستر و گلن پاول در نقش هنگمن نیز در این فیلم حضور داشته باشند.

top-gun-maverick-jacket

هنوز تاریخ دقیقی برای اکران فیلم Top Gun 3 تعیین نشده است، اما با توجه به مشغله کاری تام کروز، احتمالاً این فیلم زودتر از سال 2026 اکران نخواهد شد.

در اینجا خلاصه‌ای از نکات کلیدی این خبر آمده است:

  • داستان: داستان فیلم Top Gun 3 فوق‌العاده است و مورد تایید تام کروز قرار گرفته است.
  • بازیگران: تام کروز، مایلز تلر و گلن پاول در این فیلم حضور خواهند داشت.
  • کارگردان: جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم Top Gun: Maverick، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.
  • زمان اکران: احتمالاً زودتر از سال 2026 اکران نخواهد شد.

علاوه بر این اطلاعات، شایعاتی نیز در مورد حضور وال کیلمر در نقش آیسمن در این فیلم وجود دارد. همچنین گفته می‌شود که جنیفر کانلی، بازیگر فیلم Top Gun: Maverick، در این فیلم حضور نخواهد داشت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *