Godzilla x Kong : فروش فوق العاده در گیشه جهانی

godzilla-x-kong-the-new-empire-attack

رکوردشکنی جدید فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

استقبال تماشاگران از دنباله نبرد تایتان‌ها

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire که به عنوان پنجمین فیلم دنیای MonsterVerse شناخته می‌شود، در اولین هفته اکران خود، با استقبال فوق‌العاده تماشاگران و منتقدان روبرو شد. این فیلم در سه روز اول اکران خود در آمریکا حدود 80 میلیون دلار فروش کرد که عملکردی بسیار بهتر از پیش‌بینی‌ها بود. پیش از این، پیش‌بینی می‌شد این فیلم در هفته روز شکرگزاری حدود 45 تا 55 میلیون دلار در سه روز اول اکران خود فروش کند.

عملکرد درخشان در گیشه‌های مختلف

Godzilla x Kong: The New Empire تاکنون 214 میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و 408 میلیون دلار در گیشه بین‌المللی فروش کرده است. مجموع فروش جهانی این فیلم به بیش از 622 میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده استقبال بی‌نظیر تماشاگران از این فیلم است.

مقایسه با دیگر فیلم‌های پرفروش سال

این فیلم در حال حاضر پرفروش‌ترین فیلم سال 2024 در گیشه جهانی است و عنوان دومین افتتاحیه بزرگ سال 2024 را نیز به خود اختصاص داده است. همچنین این فیلم پنجمین افتتاحیه بزرگ هفته روز شکرگزاری را تجربه کرده است.

رکوردشکنی در دنیای MonsterVerse

Godzilla x Kong: The New Empire دومین افتتاحیه برتر مجموعه مانسترورس را به خود اختصاص داده است. پیش از این، فیلم Godzilla با افتتاحیه 93.1 میلیون دلاری در سال 2014، رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه دنیای مانسترورس را در اختیار داشت.

گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید
گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید

موفقیت در بازارهای جهانی

این فیلم در 64 بازار دیگر نیز اکران شده و تاکنون 114 میلیون دلار در این بازارها فروش کرده است. تنها در کشور چین، این فیلم 44 میلیون دلار فروش کرده است که تا روز دوشنبه از مجموع فروش فیلم Dune Part 2 در این کشور عبور خواهد کرد.

استقبال تماشاگران و منتقدان

Godzilla x Kong: The New Empire سینمااسکور A- و نمره 4.5 از 5 ستاره کاربران وب‌سایت PostTrack را دریافت کرده است. این نمرات نشان‌دهنده استقبال تماشاگران از این فیلم است.

مشخصات فیلم

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سیمون برت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده داشته‌اند.

جمع‌بندی

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire با استقبال فوق‌العاده تماشاگران و منتقدان و عبور از مرز 622 میلیون دلار فروش جهانی، به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2024 تبدیل شده است. این فیلم در حال حاضر پرفروش‌ترین فیلم سال 2024 در گیشه جهانی و دومین افتتاحیه بزرگ سال 2024 است. همچنین این فیلم دومین افتتاحیه برتر دنیای MonsterVerse را به خود اختصاص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *