لوک بسون، کارگردان فیلم لوسی، ساخت قسمت دوم را منتفی کرد.

لوسی - Lucy

اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش اصلی فیلم لوسی، در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر، ابراز تمایل خود برای بازی در قسمت دوم این فیلم را مطرح کرد. او گفت: “من عاشق این فیلم هستم و فکر می‌کنم داستان‌های زیادی برای گفتن وجود دارد. من دوست دارم ببینم لوسی در ادامه چه می‌کند.”

با این حال، لوک بسون، کارگردان فیلم لوسی، در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه‌ای با ددلاین، اعلام کرد که قسمت دوم این فیلم ساخته نخواهد شد. او گفت: “من داستان لوسی را تمام کردم. من فکر نمی‌کنم که نیازی به ساخت قسمت دوم باشد.”

دلایل عدم ساخت قسمت دوم:

  • داستان کامل: بسون معتقد است که داستان لوسی در فیلم اول به طور کامل روایت شده و نیازی به ادامه آن نیست.
  • موفقیت تجاری: فیلم لوسی با بودجه ۴۰ میلیون دلاری، به فروش ۴۶۳ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافت. بسون ممکن است معتقد باشد که ساخت قسمت دوم، به اندازه فیلم اول سودآور نخواهد بود.
  • مشکلات حقوقی: بسون در حال حاضر با مشکلات حقوقی متعددی روبرو است. ممکن است این مشکلات، ساخت قسمت دوم فیلم لوسی را با مشکل مواجه کند.

واکنش‌ها:

  • طرفداران: بسیاری از طرفداران از این خبر ناامید شدند. آنها خواهان ساخت قسمت دوم بودند تا ببینند لوسی در ادامه چه می‌کند.
  • منتقدان: برخی از منتقدان معتقدند که فیلم نیازی به قسمت دوم ندارد. آنها می‌گویند که فیلم اول به اندازه کافی کامل و جذاب است.

احتمال ساخت اسپین‌آف:

با وجود اینکه بسون ساخت قسمت دوم را منتفی کرده، اما احتمال ساخت اسپین‌آف از این فیلم وجود دارد. بسون در مصاحبه‌ای با ددلاین گفت: “من ایده‌های زیادی برای دنیای لوسی دارم. ممکن است در آینده اسپین‌آفی از این فیلم بسازم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *