فرانسیس فورد کاپولا: “هنوز کارم تمام نشده!”

فرانسیس فورد کاپولا

فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان افسانه‌ای و برنده اسکار، در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد که پس از فیلم “مگالوپلیس” قصد بازنشستگی ندارد و به فیلمسازی ادامه خواهد داد. این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران کاپولا است که سال‌ها منتظر بازگشت او به دنیای سینما بودند.

کاپولا که به خاطر خلق شاهکارهایی مانند “پدرخوانده” و “اینک آخرالزمان” شناخته می‌شود، در 13 سال گذشته هیچ فیلمی نساخته بود. آخرین فیلم او “تترو” در سال 2009 اکران شد و پس از آن، کاپولا بیشتر بر روی پروژه‌های دیگر مانند نوشتن فیلمنامه و اپرا تمرکز کرده بود.

اما “مگالوپلیس” که به عنوان بازگشت کاپولا به سینما تلقی می‌شود، ظاهراً شور و اشتیاق فیلمسازی را دوباره در او زنده کرده است. این فیلم که یک حماسه علمی تخیلی با بازی زویی کراویتز، جیسون شوارتزمن و آدام درایور است، در حال حاضر در مرحله پس از تولید قرار دارد و هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده است.

کاپولا در مصاحبه خود با ورایتی گفت: “من عاشق فیلمسازی هستم و تا زمانی که زنده هستم، به آن ادامه خواهم داد. “مگالوپلیس” یک پروژه بسیار چالش‌برانگیز و هیجان‌انگیز بود و من از نتیجه کار بسیار راضی هستم. من هنوز داستان‌های زیادی برای گفتن دارم و منتظر فرصتی برای به اشتراک گذاشتن آنها با مخاطبان هستم.”

بازگشت کاپولا به سینما در حالی رخ می‌دهد که او 83 سال دارد. با این حال، او به نظر می‌رسد که هنوز از نظر جسمی و ذهنی در شرایطی عالی قرار دارد و آماده است تا به خلق آثار ماندگار دیگری ادامه دهد.

خبر بازنشسته نشدن کاپولا بدون شک خبر خوشی برای دنیای سینما است. او یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین کارگردانان تاریخ سینما است و ادامه فعالیت او می‌تواند الهام‌بخش بسیاری از فیلمسازان جوان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *