سم ریمی: “ساخت “مرد عنکبوتی 4″ با توبی مگوایر بعید است!”

مرد عنکبوتی 4

سم ریمی، کارگردان سه‌گانه محبوب “مرد عنکبوتی” با بازی توبی مگوایر، در مصاحبه جدیدی با وبسایت IGN، در مورد احتمال ساخت “مرد عنکبوتی 4” با حضور این بازیگر صحبت کرد. ریمی در این مصاحبه گفت:

“من هنوز روی قسمت چهارم کار نکردم. اصلاً نمی‌دانم مارول و سونی می‌خواهند دوباره یک فیلم از دنیای مرد عنکبوتی من و توبی بسازند یا نه. بعید می‌دانم چون سونی و مارول فعلاً با مرد عنکبوتی جدیدشان (تام هالند) راضی و خوشحال هستند. من “راهی به خانه نیست” را دیدم و خیلی خوب بود، مخصوصاً اینکه توبی را در آن دیدم.”

با وجود اینکه ریمی ساخت “مرد عنکبوتی 4” را بعید می‌داند، اما این موضوع به طور کامل منتفی نیست. در سال‌های اخیر، شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد بازگشت توبی مگوایر به نقش مرد عنکبوتی مطرح شده است. حضور کوتاه او در فیلم “راهی به خانه نیست” نیز این شایعات را قوت بخشید.

علاوه بر این، طرفداران بسیاری خواهان ساخت “مرد عنکبوتی 4” با حضور توبی مگوایر هستند. آنها معتقدند که این فیلم می‌تواند به عنوان یک پایان مناسب برای سه‌گانه ریمی عمل کند و به بسیاری از سوالات بی‌پاسخ مانده در مورد این شخصیت پاسخ دهد.

با وجود اینکه ریمی ساخت “مرد عنکبوتی 4” را بعید می‌داند، اما هنوز هم امید به بازگشت توبی مگوایر به نقش مرد عنکبوتی وجود دارد. شاید در آینده شاهد اتفاقات غافلگیرکننده‌ای در دنیای سینمایی مارول باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *