رونمایی از اولین پوستر فیلم جوکر: جنون مشترک

اولین پوستر فیلم جوکر: جنون مشترک

کمپانی برادران وارنر اولین پوستر رسمی فیلم “جوکر: جنون مشترک” (Joker: Folie à Deux) را منتشر کرد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم “جوکر” محصول سال 2019 است که واکین فینیکس در آن بار دیگر نقش آرتور فلک / جوکر را ایفا می‌کند.

در این پوستر، جوکر و هارلی کویین (با بازی لیدی گاگا) را در یک آغوش عاشقانه می‌بینیم. جوکر با کت و شلوار بنفش و پیراهن سفید و هارلی کویین با لباس و آرایش نمادین خود، رو به دوربین لبخند می‌زنند.

انتشار این پوستر، هیجان طرفداران برای تماشای این فیلم را به شدت افزایش داده است. “جوکر” در سال 2019 به یک پدیده جهانی تبدیل شد و علاوه بر موفقیت در گیشه، برنده 11 جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر مرد برای واکین فینیکس شد.

“جوکر: جنون مشترک” به کارگردانی تاد فیلیپس، کارگردان فیلم “جوکر” ساخته می‌شود. فیلمنامه این فیلم نیز توسط تاد فیلیپس و اسکات سیلور نوشته شده است.

هنوز اطلاعات زیادی از داستان فیلم “جوکر: جنون مشترک” منتشر نشده است. با این حال، گفته می‌شود که این فیلم یک موزیکال خواهد بود و هارلی کویین نقش مهمی در آن خواهد داشت.

“جوکر: جنون مشترک” در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) اکران خواهد شد.

علاوه بر واکین فینیکس و لیدی گاگا، زازie Beetz، برندان گلیسون، کاترین کینر و Jacob Lofland نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

اولین پوستر فیلم جوکر: جنون مشترک
اولین پوستر فیلم جوکر: جنون مشترک
انتشار اولین پوستر “جوکر: جنون مشترک” بهانه‌ای برای بررسی چند نکته کلیدی در مورد این فیلم است:
  • انتظارات از این فیلم بسیار بالا است. “جوکر” در سال 2019 به یک پدیده جهانی تبدیل شد و بسیاری از طرفداران منتظر دنباله‌ای درخشان برای آن هستند.
  • حضور لیدی گاگا در نقش هارلی کویین یکی از جذابیت‌های اصلی این فیلم است. لیدی گاگا یک خواننده و بازیگر محبوب است و بسیاری از طرفداران مشتاق هستند تا او را در این نقش ببینند.
  • “جوکر: جنون مشترک” یک موزیکال خواهد بود. این موضوع یک اتفاق جدید و جالب در دنیای فیلم‌های ابرقهرمانی است.
  • هنوز اطلاعات زیادی از داستان فیلم منتشر نشده است. این موضوع باعث شده است تا حدس و گمان‌های زیادی در مورد داستان فیلم وجود داشته باشد.

انتشار اولین پوستر “جوکر: جنون مشترک” شروعی هیجان‌انگیز برای تبلیغات این فیلم است. بدون شک در ماه‌های آینده شاهد اطلاعات و تصاویر بیشتری از این فیلم خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *