بازگشت سوپرگرل به دنیای سینمایی DC

بازگشت سوپرگرل

بازگشت سوپرگرل به دنیای سینمایی دی‌سی: کریگ گیلسپی کارگردان فیلم “زن فردا” با بازی میلی الکاک می‌شود!

طرفداران دنیای سینمایی دی‌سی (DCEU) شاد باشید! طبق جدیدترین اخبار، کریگ گیلسپی، کارگردان فیلم‌های تحسین‌شده‌ای مثل “من، تونیا” و “کروئلا”، در حال مذاکره با جیمز گان، رئیس فعلی استودیوی دی‌سی، برای کارگردانی فیلم جدید “سوپرگرل: زن فردا” تا شاهد بازگشت سوپرگرل به دنیای سینمایی دی‌سی باشیم.

این فیلم که بر اساس داستان‌های مصور “زن فردا” نوشته تام کینگ ساخته می‌شود، روایتگر داستانی متفاوت از سوپرگرل، کارا زور-ال، دختر عموی سوپرمن است. در این نسخه از داستان، کارا که در سیارهٔ نابود شدهٔ کریپتون بزرگ شده، شاهد مرگ و میر و تراژدی‌های بسیاری بوده و به همین دلیل، شخصیتی خشن‌تر و تاریک‌تر از سوپرگرلِ کلاسیک دارد.

انتخاب میلی الکاک، بازیگر استرالیایی که به خاطر نقشش در سریال “خاندان اژدها” به شهرت رسیده، برای بازی در نقش سوپرگرل، انتخابی جسورانه و هیجان‌انگیز است. الکاک با بازی قوی و پویایی که در “خاندان اژدها” از خود به نمایش گذاشته، نشان داده که می‌تواند به خوبی از عهدهٔ به تصویر کشیدن ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های شخصیت سوپرگرلِ “زن فردا” برآید.

فیلمبرداری “سوپرگرل: زن فردا” قرار است در سه ماههٔ پایانی سال ۲۰۲۴، پس از اتمام فیلم “سوپرمن” به کارگردانی جیمز گان، آغاز شود. انتظار می‌رود که این فیلم در تابستان سال ۲۰۲۵ به روی پردهٔ سینماها برود.

انتخاب گیلسپی به عنوان کارگردان این فیلم، خبر بسیار خوبی برای طرفداران DCEU است. گیلسپی با سابقهٔ کارگردانی فیلم‌های موفق و سرگرم‌کننده، به خوبی می‌تواند هیجان و جذابیت را به داستان تاریک و جدی “زن فردا” اضافه کند. همچنین، انتخاب الکاک برای نقش سوپرگرل، نویدبخش یک برداشت تازه و بدیع از این شخصیت محبوب است.

بدون شک، “سوپرگرل: زن فردا” یکی از موردانتظارترین فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی در سال‌های آینده خواهد بود.

بازگشت سوپرگرل به دنیای DC این امیدواری را در هواداران این دنیای سینمایی ایجاد کرده است که بعد از سال ها شاهد عملکرد خود در این دنیا خواهند بود.

برای دریافت جدیدترین اخبار و اطلاعات دربارهٔ این فیلم، با ما همراه باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *