اولین نگاه به کریستین بیل در فیلم عروس منتشر شد!

اولین نگاه به کریستین بیل در فیلم عروس

اولین نگاه به کریستین بیل در فیلم عروس به کارگردانی مگی جیلنهال و با بازی کریستین بیل، پنه‌لوپه کروز، جسی باکلی، آنت بنینگ و پیتر سارزگارد منتشر شد.

این فیلم که توسط کمپانی وارنر ساخته شده، اقتباسی از رمان گوتیک “عروس فرانکنشتاین” اثر ماری شلی است. در این فیلم، کریستین بیل نقش دکتر ویکتور فرانکنشتاین را ایفا می‌کند که به دنبال خلق زنی ایده‌آل برای همسری خود است.

تصاویر منتشر شده از این فیلم، بیل را در شمایلی متفاوت نشان می‌دهد. او با موهای بلند و چهره‌ای خسته و رنجور، به خوبی حس تنهایی و انزوای فرانکنشتاین را به تصویر می‌کشد.

در کنار بیل، پنه‌لوپه کروز نقش همسر فرانکنشتاین را ایفا می‌کند. جسی باکلی در نقش دوست صمیمی فرانکنشتاین، آنت بنینگ در نقش مادر فرانکنشتاین و پیتر سارزگارد در نقش پدر فرانکنشتاین به ایفای نقش می‌پردازند.

مگی جیلنهال، خواهر جیک جیلنهال کارگردان مشهور، پیش از این فیلم‌های کوتاه و مستندی را کارگردانی کرده بود. “عروس” اولین تجربهٔ کارگردانی بلند او در سینمای هالیوود است.

فیلم “عروس” قرار است در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (معادل ۱۲ مهر ۱۴۰۴) به روی پردهٔ سینماها برود.

انتشار اولین نگاه به کریستین بیل در فیلم عروس، شور و اشتیاق طرفداران را برای دیدن این فیلم افزایش داده است. “عروس” با حضور بازیگران مطرح و کارگردانی خلاق، به یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۵ تبدیل شده است.

ما نیز در وبسایت Moviej2 اخبار و اطلاعات مربوط به این فیلم را دنبال خواهیم کرد و به محض انتشار جزئیات جدید، آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *