تریلر انیمیشن جنگ ستارگان:داستان‌های امپراتوری

جنگ ستارگان: داستان های امپراتوری

علاقه‌مندان به دنیای جنگ ستارگان، آماده‌ی سفری جدید به کهکشان دور باشید! کمپانی دیزنی پلاس بالاخره از نخستین پوستر و تریلر انیمیشن جنگ ستارگان:داستان‌های امپراتوری (Star Wars Tales of the Empire) رونمایی کرد. این مجموعه آنتالوژی که در قالب شش قسمت منتشر خواهد شد، به کاوش در داستان‌های ناگفته‌ای از شخصیت‌های محبوب دنیای جنگ ستارگان می‌پردازد.

داستان‌هایی از تاریکی و امید

همانطور که از عنوان این مجموعه پیداست، جنگ ستارگان:داستان‌های امپراتوری به دوره‌ی حکومت ظالمانه‌ی امپراتوری کهکشانی در کهکشان دور دست می‌پردازد. در این مجموعه، شاهد داستان‌های مختلفی از شخصیت‌های محبوب دنیای جنگ ستارگان خواهیم بود که پیش از این در سریال‌های “مندلورین” و “آسوکا” به آن‌ها معرفی شده بودند.

یکی از شخصیت‌های محوری این مجموعه، مورگان الیزابت (Morgan Elsbeth) با بازیابی صدا بریانا ویندرمر است. او که در سریال “مندلورین” به عنوان یک مامور بی‌رحم امپراتوری شناخته شده بود، در این مجموعه داستان‌هایی از گذشته‌ی خود و انگیزه‌هایش برای پیوستن به امپراتوری را روایت خواهد کرد.

علاوه بر مورگان، شاهد حضور شخصیت محبوب دیگری به نام بریس آفی (Bryce Aphra) با صداجلوه‌ای از آکاشا دارما نیز خواهیم بود. این باستان‌شناس ماجراجو که در سریال “جنگ‌های کلون” معرفی شده بود، در این مجموعه به دنبال گنجینه‌ای باستانی در دل کهکشان خواهد گشت.

تریلری پر از رمز و راز

تریلر منتشر شده از این مجموعه، سرشار از صحنه‌های اکشن، لحظات طنز و البته رمز و راز است. در این تریلر، شاهد نبردهای فضایی حماسی، تعقیب و گریزهای نفس‌گیر و البته برخورد شخصیت‌های مختلف با یکدیگر هستیم.

استفاده از سبک انیمیشن‌سازی سلتی در این مجموعه، ظاهری منحصر به فرد و جذاب به آن بخشیده است. این سبک که به خاطر خطوط ظریف و رنگ‌های شادابش شناخته می‌شود، به خوبی حال و هوای دنیای جنگ ستارگان را به تصویر می‌کشد.

انتظاری پر شور و اشتیاق

انتشار نخستین پوستر و تریلر “داستان‌های امپراتوری”، شور و اشتیاق طرفداران دنیای جنگ ستارگان را برای دیدن این مجموعه جدید دوچندان کرده است. بدون شک، این انیمیشن آنتالوژی، تجربه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده برای علاقه‌مندان به این دنیای پهناور و پرفراز و نشیب خواهد بود.

“داستان‌های امپراتوری” در تاریخ 9 مارس 2025 (18 اسفند 1404) از طریق دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *