جیمز کامرون: تلماسه ۲، سینمای خالص!

جیمز کامرون: تلماسه ۲

ستاره افسانه‌ای سینما، جیمز کامرون، در مصاحبه‌ای جدید از تحسین خود برای فیلم «تلماسه ۲» به کارگردانی دنی ویلنوو سخن گفت.

کامرون که خود سابقه ساخت فیلم‌های حماسی و علمی تخیلی پرفروشی مانند «آواتار» و «ترمیناتور» را در کارنامه دارد، در این مصاحبه به تمایز میان اقتباس دیوید لینچ از رمان «تلماسه» در سال ۱۹۸۴ و نسخه‌های ساخته شده توسط ویلنوو در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ اشاره کرد.

او با صراحت بیان کرد که نسخه لینچ را “ناامیدکننده و فاقد قدرت” رمان فرانک هربرت می‌داند و در مقابل، فیلم‌های ویلنوو را “بسیار متقاعد کننده‌تر” و “نمونه‌ای از سینمای خالص” توصیف کرد.

کامرون در ادامه صحبت‌های خود به ارتباط نزدیک و صمیمی خود با دنی ویلنوو اشاره کرد و گفت: “من به طور مرتب با دنی صحبت می‌کنم، فیلمساز با فیلمساز. مثل تروفو و هیچکاک ما هم این مکالمات را ضبط می‌کنیم.”

این اظهارات کامرون، مهر تأییدی بر کیفیت بالای فیلم‌های «تلماسه» ساخته شده توسط ویلنوو محسوب می‌شود و بار دیگر نشان می‌دهد که این فیلم‌ها توانسته‌اند نظر مثبت منتقدان و تماشاگران، از جمله یکی از بزرگان سینما مانند جیمز کامرون را جلب کنند.

بدون شک، تحسین کامرون از «تلماسه ۲» انگیزه مضاعفی برای طرفداران این فیلم خواهد بود تا هر چه زودتر به تماشای آن در سینما یا در خانه بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *