انیمه پسرک و مرغ ماهی‌خوار از ۵ تیر در دسترس خواهد بود!

انیمه پسرک و مرغ ماهی‌خوار

خبر داغ برای طرفداران انیمه! بعد از یک سال صبر و انتظار، بالاخره هایائو میازاکی، استاد مسلم انیمیشن ژاپن، رضایت داد تا شاهکار آخرش، یعنی انیمه پسرک و مرغ ماهی‌خوار، از ۵ تیر در سرویس‌های استریم منتشر شود.

این انیمه که در سال ۲۰۲۳ به روی پرده سینما رفت، طوفانی از تحسین منتقدان و تماشاگران را به پا کرد و موفق به کسب جایزه اسکار بهترین انیمیشن شد. داستان این انیمه در مورد پسری نوجوان به نام ماهیتو است که در غم از دست دادن مادرش غرق شده است. او در سفری به روستایی دورافتاده، با مرغ ماهی‌خواری سخنگو آشنا می‌شود و این آشنایی، او را به دنیایی جادویی و پرماجرا رهنمون می‌کند.

“پسرک و مرغ ماهی‌خوار” با فروش 304.8 میلیون دلار در گیشه، به عنوان پنجمین انیمه پرفروش تاریخ لقب گرفته است. این انیمه به خاطر داستان عمیق و فلسفی، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و انیمیشن‌سازی بی‌نظیرش مورد تحسین قرار گرفته است.

اگر از طرفداران انیمه‌های هایائو میازاکی هستید، یا به دنبال یک انیمه زیبا و تماشایی می‌گردید، انیمه پسرک و مرغ ماهی‌خوار را به هیچ وجه از دست ندهید! این انیمه بدون شک یکی از بهترین آثار میازاکی و یکی از بهترین انیمه‌های دهه اخیر است.

همچنین شما میتوانید تیزر این انیمه پر انتظار را در زیر تماشا کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *