اولین تیزر سریال حماسی آنهایی که در آستانه مرگند

آنهایی که در آستانه مرگند

نبردی حماسی در کولوسئوم، جدالی برای قدرت و بقا در سریال حماسی آنهایی که در آستانه مرگند

اولین تیزر سریال آنهایی که در آستانه مرگند (Those About To Die) منتشر شد و طرفداران را به سفری هیجان‌انگیز به دنیای فاسد و بی‌رحم ورزش‌های گلادیاتوری در روم باستان می‌برد. این سریال که با اقتباس از کتابی تاریخی به همین نام ساخته شده، داستان وسپاسیان، امپراتور روم و سرکرده خاندان فلاویان را روایت می‌کند که با برگزاری مسابقات گلادیاتوری خونین، قدرت خود را در امپراتوری تثبیت می‌کند.

بازیگران نامدار در نقشی متفاوت:

آنتونی هاپکینز، برنده جایزه اسکار، در این سریال نقش وسپاسیان، امپراتور روم را ایفا می‌کند. ایوان ریان، بازیگر محبوب سریال “بازی تاج و تخت”، نیز در نقش رمزی بولتون، یکی از گلادیاتورهای مشهور روم، به ایفای نقش می‌پردازد.

کارگردانی و نویسندگی توسط بزرگان سینما:

رولاند امریش، کارگردان فیلم‌های پرفروش “روز استقلال” و “2012”، سکان هدایت این سریال حماسی را بر عهده دارد. رابرت رودات، نویسنده فیلمنامه‌های تحسین‌شده “نجات سرباز رایان” و “میهن‌پرست”، نیز وظیفه نگارش فیلمنامه این سریال را بر عهده داشته است.

تریلر منتشر شده از این سریال حماسی

انتظاری پرشور برای یک سریال حماسی:

انتشار اولین تیزر این سریال، شور و اشتیاق زیادی را در میان طرفداران ژانر تاریخی و حماسی ایجاد کرده است. ترکیب بازیگران نامدار، کارگردانی قدرتمند و فیلمنامه‌ای جذاب، Those About To Die را به یکی از مورد انتظارترین سریال‌های سال تبدیل کرده است.

تاریخ انتشار:

تمامی قسمت‌های سریال “آنهایی که در آستانه مرگند” در تاریخ 18 جولای (معادل 28 مرداد) به طور همزمان در سراسر جهان منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *