نخستین نگاه به دنیای تاریک و حماسی Twilight of the Gods

Twilight of the Gods

نتفلیکس با انتشار اولین تصاویر رسمی از سریال انیمیشنی Twilight of the Gods (طلوع و غروب خدایان)، ساخته جدید زک اسنایدر کارگردان نام آشنا، طرفداران را به سفری حماسی و تاریک به دنیای اساطیر اسکاندیناوی دعوت می‌کند.

این سریال که با درجه سنی بزرگسال و حاوی صحنه‌های خشن و سکانس‌های جنسی است، بر اساس رمانی به همین نام اثر پاکو مونگرو ساخته شده و داستان بیدار شدن خدایان و هیولاهای افسانه‌ای از اعماق اقیانوس را روایت می‌کند.

داستانی حماسی و پرماجرا:

در خلاصه داستان این سریال آمده است: “زمانی که خدایان در اعماق اقیانوس به بند کشیده شده بودند، بشریت طعم صلح را چشید. اما این آرامش دیری نمی‌پاید، زیرا زلزله‌ای سهمگین خدایان را از خواب بیدار می‌کند و آن‌ها تشنه انتقام به سوی زمین رهسپار می‌شوند. حال، سرنوشت بشریت در دستان گروهی از وایکینگ‌های بی‌باک و یک والکیری تبعیدی قرار گرفته است که باید با متحد شدن، در جنگی بی‌امان با خدایان و هیولاهای خشمگین بجنگند و برای نجات دنیای خود تلاش کنند.”

تیمی از صداپیشگان برجسته:

لورن کوهن (معروف به نقش‌هایش در سریال‌های “The Walking Dead” و “TWD: World Beyond”)، جسیکا هنویک (“Game of Thrones”، “Iron Fist”)، کوری استول (“The Mandalorian”، “The Strain”) و کریستوفر هیویو (“Game of Thrones”، “The Witcher”) از جمله صداپیشگانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

سبکی منحصر به فرد:

انتظار می‌رود که سریال Twilight of the Gods با الهام از سبک بصری استودیوی انیمیشن Cartoon Saloon (خالق انیمیشن‌های تحسین‌شده‌ای مانند “Wolfwalkers” و “Song of the Sea”) ساخته شود و فضایی حماسی، تاریک و در عین حال زیبا را به تصویر بکشد.

انتظاری پرهیجان:

انتشار اولین تصاویر این سریال، هیجان طرفداران زک اسنایدر و دنیای فانتزی را دوچندان کرده است. Twilight of the Gods که به عنوان چهارمین همکاری زک اسنایدر با نتفلیکس محسوب می‌شود، بدون شک یکی از موردانتظارترین عناوین این پلتفرم در سال‌های آینده خواهد بود.

تاریخ پخش:

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این سریال انیمیشنی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که در پاییز سال جاری از طریق نتفلیکس در دسترس مخاطبان سراسر جهان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *