دنباله تغییر چهره با بازگشت کیج و تراولتا در دست ساخت!

تغییر چهره

خبر داغ برای طرفداران فیلم اکشن و پرهیجان تغییر چهره (Face/Off) محصول سال 1997: آدام وینگارد، کارگردان فیلم‌های “گودزیلا علیه کونگ” و “ندای وظیفه: بلک آپس – زامبی‌ها” سکان هدایت دنباله این فیلم را برعهده خواهد داشت و طبق گزارشات غیررسمی، نیکلاس کیج و جان تراولتا بار دیگر در نقش‌های اصلی ظاهر خواهند شد.

بازگشت ستاره‌ها:

حضور کیج و تراولتا در این دنباله خبر بسیار هیجان‌انگیزی برای طرفداران فیلم اصلی است. این دو بازیگر در فیلم اول نقش‌آفرینی‌های به‌یادماندنی و تحسین‌شده‌ای ارائه دادند و بازگشت آن‌ها به دنیای تغییر چهره بدون شک شور و اشتیاق زیادی را برخواهد انگیخت.

آدام وینگارد پشت دوربین:

انتخاب وینگارد برای کارگردانی این دنباله نیز انتخابی هوشمندانه به نظر می‌رسد. او با ساخت فیلم‌هایی مانند “گودزیلا علیه کونگ” نشان داده است که در خلق صحنه‌های اکشن و پرهیجان تبحر دارد و می‌تواند دنباله‌ای درخور برای “تغییر چهره” بسازد.

داستان دنباله هنوز مشخص نیست:

هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان دنباله تغییر چهره منتشر نشده است، اما با توجه به حضور وینگارد در مقام کارگردان، می‌توان انتظار داشت که شاهد فیلمی پرهیجان و سرشار از زد و خوردهای نفس‌گیر باشیم.

تاریخ اکران نامشخص:

تاریخ اکران این دنباله نیز هنوز مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که فیلمبرداری آن به‌زودی آغاز شود.

بدون شک، “تغییر چهره 2” یکی از موردانتظارترین فیلم‌های آینده هالیوود خواهد بود. طرفداران فیلم اول بی‌صبرانه منتظر هستند تا دوباره کیج و تراولتا را در نقش‌های نمادینشان ببینند و از صحنه‌های اکشن و پرهیجان ساخته شده توسط وینگارد لذت ببرند.

با ما همراه باشید تا در صورت انتشار اخبار جدید از این فیلم در جریان قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *