اولین تریلر موفاسا: شیرشاه منتشر شد!

تریلر موفاسا: شیرشاه

سفر به سرزمین پرافتخار سیمبا، این بار از نگاه پدرش در تریلر موفاسا: شیرشاه

دیزنی بالاخره اولین تریلر موفاسا: شیرشاه را منتشر کرد. این فیلم که پیش‌درآمدی بر انیمیشن کلاسیک “شیرشاه” (1994) به حساب می‌آید، داستان زندگی موفاسا، پدر سیمبا، را روایت می‌کند.

تریلر “موفاسا: شیرشاه” پر از صحنه‌های حماسی و چشم‌نواز است و مخاطبان را به سفری در سرزمین پرافتخار “سرزمین غرور” می‌برد. در این تریلر، شاهد دوران کودکی موفاسا به عنوان یک توله شیر یتیم و سفر پرفراز و نشیب او برای رسیدن به پادشاهی هستیم.

بری جنکینز، کارگردان برنده اسکار فیلم‌های “مهتاب” (Moonlight) و “اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند” (If Beale Street Could Talk)، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. جف ناتانسون، نویسنده فیلمنامه انیمیشن “شیرشاه”، نیز فیلمنامه “موفاسا: شیرشاه” را به نگارش درآورده است.

صداپیشگان برجسته‌ای در این فیلم حضور دارند که از جمله می‌توان به آرون پیرس در نقش موفاسا، کلوین هریسون جونیور در نقش اسکار، سث روگن در نقش پومبا، بیلی ایکنر در نقش تیمون، جان کانی در نقش رافیکی، دونالد گلاور در نقش سیمبا جوان، مدس میکلسن، تندی نیوتن، پرستون نیمن، کاگیسو لِدِیگا، تیفانی بون، لنی جیمز، آنیکا نونی رز، کیث دیوید و بلو آیوی کارتر (دختر بیانسه) اشاره کرد.

“موفاسا: شیرشاه” در تاریخ 30 آذر 1403 (20 دسامبر 2024) در سینماها اکران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *