ایمی آدامز در فیلم جدید کورنل موندروتسو و کاتا وبر بازی می‌کند!

ایمی آدامز در دریا

ایمی آدامز، بازیگر نامزد جایزه اسکار، به جمع بازیگران فیلم جدید کورنل موندروتسو و کاتا وبر، کارگردانان و نویسندگان فیلم تحسین‌شده “قطعات یک زن”، پیوست.ایمی آدامز در دریا خبری است که در از این بازیگر منتشر شده است.

این فیلم که “در دریا” نام دارد، قرار است ماه آینده فیلمبرداری آن آغاز شود. داستان فیلم حول محور زنی به نام لورا (با بازی آدامز) می‌چرخد که پس از گذراندن دوره‌ای طولانی در مرکز بازپروری و ترک اعتیاد به الکل و مواد مخدر، به تعطیلات نزد خانواده‌اش باز می‌گردد.

لورا که زمانی یک سلبریتی مشهور بود، حالا باید بدون شغلی که به او شهرت، ثروت و هویت می‌بخشید، با چالش‌های زندگی جدیدش روبرو شود. او در تلاش است تا گذشته خود را فراموش کند و در این مسیر، با فراز و نشیب‌های بسیاری روبرو می‌شود.

“در دریا” داستانی در مورد هویت، خانواده، رستگاری و یافتن معنای زندگی در دنیایی است که دائماً در حال تغییر است.

موندرتسو و وبر که با فیلم “قطعات یک زن” مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند، بار دیگر با ساخت این فیلم نشان داده‌اند که در خلق داستان‌های انسانی و عمیق مهارت دارند.

حضور ایمی آدامز در این فیلم نیز یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. آدامز که به خاطر بازی‌های قدرتمند و ظریف خود شناخته شده است، بدون شک می‌تواند نقش لورا را به بهترین نحو ایفا کند.

حضور ایمی آدامز در دریا باعث میشود که این فیلک به یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال بعد تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *