کریس همسورث برای بازگشت در استخراج 3 آماده می‌شود!

استخراج 3

هواداران فیلم‌های اکشن، خوشحال باشید! خبرهای جدیدی از ساخت استخراج 3 به گوش می‌رسد. طبق گزارشات، مراحل ساخت این فیلم به زودی آغاز خواهد شد و کریس همسورث نیز در حال برنامه‌ریزی برای حضور در این پروژه است.

قسمت اول و دوم “استخراج” که به ترتیب در سال‌های 2020 و 2021 منتشر شدند، با استقبال زیادی از سوی مخاطبان روبرو شدند. این فیلم‌ها که پر از صحنه‌های اکشن نفس‌گیر بودند، کریس همسورث را در نقش تایلر ریک، یک مزدور نخبه نشان می‌دادند.

هنوز تاریخ دقیق اکران “استخراج 3” مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که فیلمبرداری آن به زودی آغاز خواهد شد. برادران روسو، که کارگردانی دو قسمت قبلی را نیز بر عهده داشتند، در این قسمت نیز سکان هدایت فیلم را در دست خواهند داشت.

فیلمنامه “استخراج 3” توسط جو روسو به نگارش درآمده است و انتظار می‌رود که داستان این قسمت نیز پر از هیجان و اتفاقات غیرمنتظره باشد.

کریس همسورث که به تازگی فیلم ثور: عشق و رعد را نیز روی پرده سینماها داشته، به نظر می‌رسد که برنامه کاری شلوغی در پیش دارد. با این حال، او اعلام کرده که حضور در استخراج 3 برایش از اهمیت زیادی برخوردار است و تمام تلاش خود را می‌کند تا در این پروژه حضور داشته باشد.

علاقه‌مندان به فیلم‌های اکشن بی‌صبرانه منتظر انتشار اخبار جدید از “استخراج 3” هستند. با توجه به موفقیت دو قسمت قبلی، انتظار می‌رود که این قسمت نیز به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال تبدیل شود.

مانند دو قسمت قبلی این فیلم در این قسمت هم شاهد حضور گلشیفته فراهانی خواهیم بود.

همچنین شما میتوانید نقد قسمت های قبلی این مجموعه محبوب را از اینجا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *