عناوین قسمت های چیز های عجیب فصل نهایی لو رفت؟!

عناوین قسمت های چیز های عجیب

هواداران سریال پرطرفدار “چیزهای عجیب” (Stranger Things) برای انتشار فصل نهایی این سریال لحظه شماری می‌کنند. در حالی که نتفلیکس هنوز تاریخ رسمی پخش فصل پنجم را اعلام نکرده، گزارشات غیررسمی حاکی از آن است که عناوین قسمت های چیز های عجیب این فصل به شرح زیر است:

1. تله 2. گمشدن ویلر 3. تله توربو 4. جادگر روسی 5. شوخی شوکه کننده 6. فرار از کامازوتز

همانطور که مشاهده می‌کنید، این عناوین سرنخ‌هایی از اتفاقات هیجان‌انگیزی که در فصل نهایی منتظر Eleven و دوستانش است، به ما می‌دهند. به نظر می‌رسد که آنها در این فصل با خطرات جدیدی از جمله تله‌های مرگبار، جادوگران روسی و موجودات خطرناک کامازوتز روبرو خواهند شد.

عناوین قسمت های چیز های عجیب فصل نهایی لو رفت؟!

تا به حال نتفلیکس صحت این عناوین را تأیید یا تکذیب نکرده است. با این حال، با توجه به سابقه لو رفتن اطلاعات سریال‌های دیگر، این احتمال وجود دارد که این عناوین نیز واقعی باشند.

تاریخ پخش فصل نهایی

نتفلیکس رسماً اعلام کرده است که فصل نهایی “چیزهای عجیب” در اوایل سال 2025 منتشر خواهد شد. با این حال، جف اسنایدر، خبرنگار و منتقد سینما، مدعی شده است که از منابع موثقی شنیده که این فصل در آذر 1403 (دسامبر 2024) منتشر خواهد شد.

انتظار برای فصل نهایی

انتظار برای فصل نهایی “چیزهای عجیب” برای طرفداران این سریال بسیار طاقت‌فرسا بوده است. فصل چهارم این سریال در دو بخش در ماه‌های مه و ژوئیه 2022 منتشر شد و از آن زمان تاکنون هیچ خبر رسمی از تاریخ پخش فصل نهایی منتشر نشده است.

با این حال، با توجه به لو رفتن احتمالی عناوین قسمت‌ها و همچنین شایعاتی که درباره تاریخ پخش آن وجود دارد، به نظر می‌رسد که انتظار طرفداران به زودی به پایان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *