سفر به سرزمین شگفتی‌ها: گارفیلد و فوی در نقش زوجی در درخت دورافتاده

درخت دورافتاده

اندرو گارفیلد و کلر فوی به دنیای جادویی “درخت دورافتاده” قدم می‌گذارند!

ستاره‌های محبوب سینما، اندرو گارفیلد و کلر فوی، به جمع بازیگران فیلم اقتباسی “درخت دورافتاده جادویی” پیوستند. این فیلم که براساس مجموعه داستان‌های پرفروش “Enid Blyton” ساخته می‌شود، ماجراجویی‌های خانواده‌ای را در سرزمینی خیالی و پر از شگفتی روایت می‌کند.

گارفیلد در نقش “تیم”، پدر خانواده، و فوی در نقش “پالی”، مادر خانواده، بازی خواهند کرد. آنها به همراه فرزندانشان، “بث”، “جو” و “فرن”، به اجبار به منطقه‌ای دورافتاده در انگلستان نقل مکان می‌کنند و در آنجا با موجودات عجیب و غریب و اتفاقات خارق‌العاده‌ای روبرو می‌شوند.

“درخت دورافتاده جادویی” داستانی کلاسیک و پرطرفدار است که نسل‌های مختلف از آن لذت برده‌اند. این فیلم جدید با استفاده از جلوه‌های ویژه مدرن و بازیگران نام‌برده، وعده‌ی تجربه‌ای تازه و جذاب از این داستان دوست‌داشتنی را به مخاطبان می‌دهد.

“سایمون فارنابی” نویسندگی فیلمنامه این فیلم را برعهده دارد و “جوووک مورگان” کارگردانی آن را انجام خواهد داد. فیلمبرداری “درخت دورافتاده جادویی” به زودی آغاز می‌شود و هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده است.

علاقه‌مندان به فیلم‌های خانوادگی و فانتزی می‌توانند منتظر خبرهای بیشتر از این پروژه جذاب باشند. پیوستن گارفیلد و فوی به این فیلم، بدون شک انتظارات را برای دیدن آن افزایش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *