سوپرمن: دیوید کورنسوت در نقش شنل‌پوش

دیوید کورنسوت

جیمز گان بالاخره رونمایی کرد: دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن!

اولین تصویر رسمی از فیلم جدید سوپرمن، ساخته‌ی جیمز گان، منتشر شد و دیوید کورنسوت را در نقش این ابرقهرمان محبوب نشان می‌دهد. این فیلم که قرار است در ۲۱ تیر ۱۴۰۴ اکران شود، اولین اثر دنیای سینمایی دی‌سی (DCU) با کارگردانی گان خواهد بود.

انتشار این تصویر بازتاب‌های گسترده‌ای در بین طرفداران دنیای ابرقهرمانان داشته و بسیاری از آن‌ها منتظر دیدن این فیلم جدید و متفاوت از شخصیت سوپرمن هستند. کورنسوت که بیشتر برای بازی در سریال‌های “هالیوود” و “میندی کالینگ” شناخته می‌شود، چالش بزرگی را در پیش دارد تا بتواند جایگزین بازیگرانی مانند هنری کویل و کریستوفر ریو در این نقش شود.

گان که به خاطر خلق شخصیت‌های شوخ‌طبع و طعنه‌آمیز در فیلم‌های “محافظان کهکشان” مشهور است، وعده داده که فیلم جدید سوپرمن لحنی متفاوت از آثار قبلی این شخصیت خواهد داشت.

هنوز جزئیات زیادی از داستان فیلم جدید سوپرمن منتشر نشده، اما گان گفته است که این فیلم بر روی دوران جوانی سوپرمن تمرکز خواهد داشت.

انتشار این تصویر و صحبت‌های گان، هیجان طرفداران را برای دیدن این فیلم جدید دوچندان کرده است. باید منتظر ماند و دید که آیا کورنسوت می‌تواند به خوبی از عهده‌ی نقش سوپرمن بربیاید و فیلم جدید گان در دنیای سینمایی دی‌سی خوش بدرخشد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *