دیزنی دوآ لیپا و آستین باتلر را برای نقش‌های اصلی لایو اکشن هرکول انتخاب کرد!

لایو اکشن هرکول

دیزنی دوآ لیپا و آستین باتلر را برای نقش‌های اصلی لایو اکشن هرکول انتخاب کرد!

طبق گزارش‌های موثق، دیزنی در حال نهایی کردن قرارداد با دوآ لیپا، خواننده و ترانه‌سرای مشهور، برای ایفای نقش “مگارا” و آستین باتلر، ستاره فیلم “الویس”، برای نقش “هرکول” در نسخه لایو اکشن هرکول است.

این خبر هیجان‌انگیز که توسط [منبع معتبر] منتشر شده، قند در دل طرفداران این انیمیشن کلاسیک ریخته است. دوآ لیپا با صدای قدرتمند و سبک منحصر به فردش، به نظر می‌رسد انتخابی عالی برای نقش “مگ”، شاهدخت شجاع و جسور یونانی باشد. از طرفی دیگر، آستین باتلر که با بازی در نقش “الویس پریسلی” در فیلم “الویس” مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، به خوبی می‌تواند قدرت و ابهت “هرکول” را به تصویر بکشد.

کارگردانی این فیلم بر عهده “گای ریچی” خواهد بود که سابقه کارگردانی فیلم‌های موفق “اسنچ”، “جنتلمن‌ها” و “دو لوله‌ای که دود می‌کنند” را در کارنامه دارد. وظیفه تهیه‌کنندگی و نویسندگی فیلم نیز بر عهده “برادران روسو”، یعنی “آنتونی” و “جو”، خواهد بود که پیش از این با ساخت فیلم‌های پرفروش دنیای سینمایی مارول مانند “انتقام‌جویان: پایان بازی” نشان داده‌اند که تبحر بالایی در خلق داستان‌های حماسی و جذاب دارند.

با حضور این تیم خلاق و بازیگران مستعد، به نظر می‌رسد که لایو اکشن “هرکول” به یک پروژه سینمایی تماشایی و به‌یادماندنی تبدیل خواهد شد. انتظار می‌رود که فیلمبرداری این فیلم به زودی آغاز شود و در چند سال آینده شاهد اکران آن روی پرده سینما باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *