داستان اسباب‌بازی ۵ با کارگردانی اندرو استنتون: اکران در سال ۲۰۲۶!

داستان اسباب‌بازی ۵

اندرو استنتون، خالق دنیای نمو و وال-ای، به دنیای اسباب‌بازی‌ها در داستان اسباب‌بازی ۵ بازمی‌گردد!

خبر داغ برای طرفداران انیمیشن‌های پیکسار! اندرو استنتون، کارگردان نامدار که با خلق آثاری ماندگار مانند «در جستجوی نمو»، «وال-ای» و «زندگی یک حشره» شناخته می‌شود، سکان هدایت پنجمین قسمت از انیمیشن محبوب «داستان اسباب‌بازی» را بر عهده خواهد گرفت.

انتخاب استنتون برای کارگردانی این انیمیشن اتفاقی هیجان‌انگیز است، چرا که او پیش از این سابقه نویسندگی در قسمت دوم و داستان‌نویسی در قسمت‌های اول، سوم و چهارم این مجموعه را نیز در کارنامه دارد. بدون شک بازگشت او به دنیای «داستان اسباب‌بازی» نویدبخش داستانی جذاب و پرماجرا برای طرفداران این انیمیشن خاطره‌انگیز خواهد بود.

استنتون که سابقه دو بار کسب جایزه اسکار بهترین انیمیشن را برای «در جستجوی نمو» و «وال-ای» در کارنامه دارد، از جمله خلاق‌ترین و صاحب‌نام‌ترین کارگردانان انیمیشن در جهان محسوب می‌شود. مهارت او در خلق شخصیت‌های دوست‌داشتنی و روایت داستان‌های احساسی و سرگرم‌کننده، انتظارات را برای قسمت جدید «داستان اسباب‌بازی»، داستان اسباب‌بازی ۵ به بالاترین حد ممکن رسانده است.

طبق اعلام رسمی، داستان اسباب‌بازی ۵ در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ (معادل ۲۹ خرداد ۱۴۰۵) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از داستان و شخصیت‌های این انیمیشن منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *