اولین تصاویر از دنیل کریگ در “چاقو کشی ۳” منتشر شد؛ فیلمبرداری آغاز شد!

چاقو کشی ۳

هواداران فیلم‌های رازآلود و جنایی، آماده باشید! اولین تصاویر از دنیل کریگ در سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های محبوب “چاقو کشی” با عنوان “Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery” منتشر شد.

این تصاویر منتشر شده، دنیل کریگ را در نقش کارآگاه مشهور “بنوا بلان” نشان می‌دهند. بلان که در دو قسمت قبلی این مجموعه نیز حضور داشت، بار دیگر برای حل معمای یک جنایت هولناک به کار گرفته می‌شود.

در کنار دنیل کریگ، بازیگران نامدار دیگری همچون جاش برولین، جرمی رنر، توماس هیدن چرچ، میلا کونیس، بهاندرو اسکات، جاش اوکانر، کیلی اسپینی، گلن کلوس و کری واشینگتون نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

هنوز جزئیات زیادی از داستان فیلم “چاقو کشی ۳ منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که مانند دو قسمت قبلی، این فیلم نیز در مکانی مجلل و با حضور شخصیت‌های ثروتمند و مرموز اتفاق خواهد افتاد.

کارگردانی این فیلم بر عهده “رایان جانسون” است که نویسندگی و کارگردانی دو قسمت قبلی “چاقو کشی” را نیز در کارنامه دارد. او با خلق شخصیت‌های جذاب و روایت‌های پیچیده و غیرقابل پیش‌بینی، در ژانر رازآلود و جنایی به شهرتی جهانی رسیده است.

فیلمبرداری چاقو کشی ۳ به تازگی آغاز شده است و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۵ اکران شود.

انتشار این تصاویر، هیجان و شور و اشتیاق را برای دیدن این فیلم جدید دوچندان کرده است. بدون شک “Wake Up Dead Man” یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال‌های آینده خواهد بود و طرفداران ژانر رازآلود و جنایی را به شدت به خود جلب خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *