Street Fighter : کارگردان فیلم تغییر کرد

street-fighter-v-ryu

طبق گزارشی که جدیداً منتشر شده است، باخبر شدیم که کارگردانان اقتباس سینمایی Street Fighter تغییر کرده‌‌اند.

مایکل و دنی فیلیپو، دو فیلم‌ساز استرالیایی که سکان کارگردانی فیلم ترسناک و غافلگیرکننده Talk to Me را برعهده داشتند دیگر روی اقتباس سینمایی Street Fighter کار نمی‌کنند. به‌گفته منابع، برنامه‌ریزی تا حدودی مقصر این ماجرا است.

شرکت‌های لجندری و کپکام امیدوار بودند که فیلم‌برداری پروژه هرچه زودتر شروع شود؛ اما بااین‌حال برادران فیلیپو تمرکز خود را به فیلم Bring Her Back معطوف کردند و قرار است پروژه جدیدی را با همکاری استودیوی A24 تولید کنند. فیلم‌برداری این پروژه که سالی هاوکینز و بیلی بارات در آن نقش‌آفرینی خواهند کرد، اواخر این ماه در استرالیا آغاز می‌شود.

تهیه‌کنندگان اقتباس سینمایی Street Fighter اکنون به‌دنبال یک کارگردان جدید هستند. Street Fighter یکی از ماندگارترین فرنچایزهای مبارزه‌ای صنعت ویدیو گیم در تمام دوران به شمار می‌رود. این مجموعه با بازی Street Fighter در سال ۱۹۸۷ شروع به کار کرد.

Street Fighter 2 که در سال ۱۹۹۱ منتشر شد، اولین بازی‌ای بود که در انتخاب شخصیت‌ها و تکنیک‌های مبارزه به شما حق انتخاب می‌داد و انقلابی را در ژانر خود ایجاد کرد. Street Fighter 2 با انتشار نسخه‌های ویژه و بازسازی‌های بی‌شماری توسط کپکام به یک پدیده تبدیل شد.

در مجموع، این فرنچایز ۴۹ میلیون واحد در سراسر جهان فروخته است و نسخه جدید آن نیز با نام Street Fighter 6 در سال گذشته میلادی منتشر شد. شاید جالب باشد که بدانید اولین اقتباس سینمایی از مجموعه Street Fighter در سال ۱۹۹۴ با بازی ژان کلود ون دام صورت گرفته است.

در سال ۲۰۰۹ نیز فیلم Street Fighter: The Legend of Chun-Li با اقتباس از این فرنچایز ساخته شد که کریستین کروک در آن به ایفای نقش می‌پرداخت. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *