شایعات حضور تیلور سوئیفت در Deadpool & Wolverine کذب شد!

تیلور سوئیفت

هواداران دنیای مارول و طرفداران تیلور سوئیفت منتظر حضور این خواننده محبوب در فیلم Deadpool & Wolverine بودند، اما نشریه Entertainment Weekly به طور رسمی این شایعات را تکذیب کرد.

طبق گزارش این نشریه، منابع موثق نزدیک به این پروژه تأیید کرده‌اند که سوئیفت هیچ نقشی در این فیلم آینده که قرار است در 26 جولای 2024 اکران شود، ندارد.

این خبر ناامید کننده‌ای برای طرفداران تیلور سوئیفت و Deadpool & Wolverine است، چرا که بسیاری از آنها علاقه‌مند به دیدن حضور این خواننده در دنیای سینمایی مارول بودند.

شایعات حضور سوئیفت در این فیلم از ماه‌ها قبل آغاز شده بود و برخی منابع مدعی بودند که او قرار است نقش Dazzler، یک جهش‌یافته با قدرت کنترل صدا را بازی کند.

با وجود تکذیب این شایعات، احتمال حضور ستارگان دیگر در این فیلم هنوز وجود دارد. برخی از شایعات حاکی از حضور ستاره‌هایی مانند Emma Corrin و Kelly Clarkson در این فیلم است.

Deadpool & Wolverine سومین فیلم از مجموعه Deadpool و اولین فیلم مشترک بین Deadpool و Wolverine خواهد بود. این فیلم به کارگردانی Shawn Levy و با بازی Ryan Reynolds در نقش Deadpool و Hugh Jackman در نقش Wolverine ساخته شده است.

هنوز جزئیات زیادی از داستان این فیلم فاش نشده است، اما انتظار می‌رود که فیلمی اکشن و کمدی باشد که شاهد نبرد Deadpool و Wolverine با یک دشمن مشترک خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *