آستین باتلر در مورد شایعات حضورش در دزدان دریایی کارائیب: “چرا که نه؟”

آستین باتلر

ستاره “الویس”، آستین باتلر، به شایعات حضورش در قسمت جدید فیلم‌های “دزدان دریایی کارائیب” واکنش نشان داده است.

باتلر در مصاحبه‌ای با [نام منبع مصاحبه] گفت: “کاری که جانی دپ با این سری فیلم کرد فوق‌العاده بود و من به شدت دوستش داشتم. به همین خاطر، ورود به این دنیا کار سختیه. اما راجع به حضور خودم در این فیلم‌ها چیزی نشنیدم، ولی چرا که نه؟ قطعا دوست دارم بخشی از این دنیا باشم.”

این صحبت‌ها شایعات حضور باتلر در نقش ویل ترنر، پسر شخصیت ویل ترنر با بازی اورلاندو بلوم در قسمت‌های قبلی را داغ‌تر کرده است.

هنوز هیچ چیز به طور رسمی توسط دیزنی یا باتلر تأیید نشده است، اما این صحبت‌ها نشان می‌دهد که او دست‌کم به این موضوع فکر می‌کند.

حضور باتلر در این فیلم می‌تواند خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران “دزدان دریایی کارائیب” باشد. او در نقش الویس مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و ثابت کرد که می‌تواند در فیلم‌های اکشن بزرگ بدرخشد.

البته، جایگزینی جانی دپ کار آسانی نخواهد بود. دپ به خاطر بازی در نقش کاپیتان جک اسپارو به شهرت جهانی رسید و این شخصیت به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ سینما تبدیل شده است.

با این حال، باتلر به اندازه کافی کاریزما و استعداد دارد که بتواند از پس این نقش بربیاید و نسخه جدیدی از جک اسپارو را به مخاطبان ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *