گارفیلد : تاریخ پخش نسخه با کیفیت

the-garfield-movie-eat-lasagna

گارفیلد به خانه می‌آید! تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمیشن جدید مشخص شد

منتقدان شاید از گارفیلد جدید راضی نبودند، اما تماشاگران عاشقش شده‌اند!

انیمیشن جدید “گارفیلد” که ماه گذشته اکران جهانی خود را آغاز کرد، نقدهای مختلفی را دریافت کرد، اما با وجود این موضوع، به نظر می‌رسد که این انیمیشن مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته است. این انیمیشن تاکنون بیش از 209.4 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده که از این میزان، 87.6 میلیون دلار سهم فروش در آمریکای شمالی و 121.8 میلیون دلار سهم فروش بین‌المللی بوده است.

حالا خبر خوب برای طرفداران این گربه نارنجی چاق و دوست‌داشتنی این است که تاریخ انتشار نسخه با کیفیت این انیمیشن مشخص شده است. طبق برنامه‌ریزی‌ها، نسخه دیجیتالی انیمیشن در تاریخ 9 ژوئیه 2024 (19 تیر 1403) منتشر خواهد شد.

حضور ستارگان هالیوود در این دنیا:

کریس پرت، صداپیشگی شخصیت گارفیلد را در این انیمیشن بر عهده دارد. ساموئل ال جکسون، نیکلاس هولت، وینگ ریمز، سسیلی استرانگ، هانا وادینگهام، برت گلدشتاین، اسنوپ داگ و بوئن ینگ از دیگر صداپیشگان این انیمیشن هستند.

داستان و عوامل ساخت:

داستان این انیمیشن توسط دیوید رینولدز، نویسنده نامزد اسکار فیلمنامه انیمیشن “در جستجوی nemo” نوشته شده و کارگردانی آن را مارک دیندال، کارگردان انیمیشن‌های “گرو فالوده” و “مرغ کوچولو” بر عهده داشته است.

شخصیت گارفیلد:

این گربه نارنجی تنبل و عاشق لاسانیا، توسط جیم دیویس خلق شد و برای اولین بار در سال 1978 در قالب یک کمیک استریپ به دنیا معرفی شد. با صاحبش جان آرباکل و سگ او اودی زندگی می‌کند.

گارفیلد بر پرده سینما:

پیش از این، در سال‌های 2004 و 2006، دو فیلم لایو اکشن از گارفیلد با بازی بیل موری به نام‌های “گارفیلد: فیلم” و “گارفیلد: دم دو گربه” اکران شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *