شایعات داغ از بازگشت تد لاسو: مدیران وارنر خواهان فصل چهارم یا اسپین‌آف هستند!

تد لاسو

خبرهای خوشی برای طرفداران سریال محبوب “تد لاسو” در راه است! منابع موثق خبر از مذاکرات جدی بین مدیران وارنر و اپل برای تمدید این سریال یا ساخت اسپین‌آف آن می‌دهند.

طبق گفته یکی از مدیران اجرایی وارنر، آنها خواهان “یک فصل چهارم قوی یا یک اسپین‌آف خوب” از این سریال کمدی ورزشی هستند. وی در ادامه گفت:

“ما با اپل رایزنی‌های بسیاری داشتیم و هردو طرف علاقه‌مند به ادامه‌ی این ماجراجویی با ‘تد لاسو’ هستیم. به محض اینکه به توافقی نهایی برسیم، آن را اعلام خواهیم کرد.”

این خبر شادی طرفداران را به دنبال داشته که مشتاقانه منتظر شنیدن اخبار بیشتر در مورد آینده‌ی این سریال محبوب هستند.

“تد لاسو” که در حال حاضر سه فصل از آن منتشر شده، داستان مربی فوتبال آمریکایی را روایت می‌کند که به طور غیرمنتظره‌ای سرمربی یک تیم فوتبال لیگ برتر انگلیس می‌شود. این سریال به خاطر لحن طنز گرم و شخصیت‌های دوست‌داشتنی‌اش مورد استقبال تماشاگران و منتقدان قرار گرفته است.

هنوز مشخص نیست که اپل و وارنر دقیقا چه چیزی را برای آینده‌ی “تد لاسو” در نظر گرفته‌اند. برخی از طرفداران خواهان فصل چهارم سریال با حضور بازیگران اصلی هستند، در حالی که برخی دیگر مشتاق دیدن یک اسپین‌آف با تمرکز بر یکی از شخصیت‌های فرعی سریال هستند.

به هر حال، به نظر می‌رسد که “تد لاسو” به این زودی‌ها از دنیای تلویزیون خداحافظی نخواهد کرد و طرفداران این سریال می‌توانند منتظر خبرهای بیشتر در مورد آینده‌ی آن باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights