پیکسار به دنبال ساخت قسمت جدید کارخانه هیولاها است!

کارخانه هیولاها

خبر خوش برای طرفداران انیمیشن محبوب “کارخانه هیولاها”! پیکسار در حال بررسی ایده‌هایی برای ساخت دنباله‌ای برای این انیمیشن دوست‌داشتنی است.

پیتر داکتر، کارگردان این انیمیشن، در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد که چند سالی است که به دنبال ساخت دنباله‌ای برای این انیمیشن هستند. اما به گفته او، ایده‌هایی که تاکنون به ذهنشان رسیده است، “بیش از حد تیره و تاریک” بوده و ممکن است برای مخاطبان، مخصوصاً کودکان، خوشایند نباشد.

داکتر در ادامه گفت: “ما واقعاً می‌خواهیم دنباله‌ای بسازیم که به اندازه فیلم اول خوب و سرگرم‌کننده باشد. اما نمی‌خواهیم فقط به خاطر پول، دنباله‌ای بسازیم که به کار قبلی لطمه بزند. به همین خاطر، خیلی محتاطانه عمل می‌کنیم و ایده‌های مختلف را بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم که دنباله، داستان تازه‌ای برای روایت کردن دارد و می‌تواند به اندازه فیلم اول، طرفداران را جذب کند.”

انتشار این خبر، طرفداران انیمیشن “کارخانه هیولاها” را هیجان‌زده کرده است. بسیاری از آنها امیدوارند که پیکسار در نهایت بتواند دنباله‌ای درخور برای این انیمیشن بسازد.

“کارخانه هیولاها” در سال 2001 منتشر شد و به یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما تبدیل شد. این انیمیشن داستان دو هیولا به نام‌های مایک وازوسکی و جیمز پی. سالیوان را روایت می‌کند که در یک کارخانه تولید جیغ مشغول به کار هستند. آنها به طور تصادفی، یک کودک انسان را به دنیای هیولاها می‌آورند و باید او را به دنیای خودش بازگردانند.

هنوز مشخص نیست که دنباله “کارخانه هیولاها” چه زمانی ساخته خواهد شد. اما با توجه به صحبت‌های پیتر داکتر، به نظر می‌رسد که پیکسار مصمم است تا دنباله‌ای درخور برای این انیمیشن بسازد و طرفداران را از خود راضی نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights