The Old Guard 2 : چرا انتشار فیلم به تعویق افتاد

charlize-theron-movie-the-old-guard

شارلیز ترون: فیلم The Old Guard 2 به‌زودی از راه می‌رسد!

منتظر قسمت دوم فیلم اکشن محبوب “گارد کهن” (The Old Guard) باشید! شارلیز ترون، بازیگر برنده جایزه اسکار، خبر از انتشار قریب الوقوع این فیلم داده است.

فیلم اول The Old Guard در سال ۲۰۲۰ از طریق نتفلیکس منتشر شد و داستان تیمی از مزدوران جاودانه را در یک مأموریت انتقام‌جویانه روایت می‌کرد. شارلیز ترون، کیکی لین، ماتیاس شونارتس، مروان کنزاری، لوکا مارینلی، ورونیکا نگو و چیوتل اجیوفور در این فیلم به کارگردانی جینا پرینس‌بیتوود بازی کردند.

تمامی بازیگران اصلی در قسمت دوم نیز حضور دارند و علاوه بر آنها، اوما ترمن و هنری گلدینگ به جمع بازیگران پیوسته‌اند. فیلمبرداری The Old Guard 2 از خرداد تا شهریور ۱۴۰۱ انجام شد، اما هنوز تاریخ انتشار آن توسط نتفلیکس اعلام نشده است.

شارلیز ترون در مصاحبه‌ای با ورایتی دلیل این تأخیر را تغییر در مدیریت اجرایی نتفلیکس و همچنین اعتصاب بازیگران و نویسندگان عنوان کرد. او در بخشی از این مصاحبه گفت:

“نتفلیکس تغییرات زیادی را تجربه کرد و ما هم تحت تاثیر این تغییرات قرار گرفتیم. فرایند پساتولید فیلم به مدت پنج هفته متوقف شد و آنها با مشکلات زیادی روبرو بودند. من کاملا شرایط آنها را درک می‌کنم. خوشبختانه دوباره کار را شروع کردیم و من الان خیلی هیجان‌زده هستم. این فیلم برای ما خیلی مهم است و همه ما آن را دوست داریم.”

فیلم The Old Guard در زمان انتشار خود در چهار هفته اول ۷۲ میلیون بار تماشا شد. شارلیز ترون به تازگی در فیلم جدید نتفلیکس به نام “Apex” به کارگردانی بالتاسار کورماکور نیز بازی کرده است. این فیلم داستان یک کوه‌نورد را روایت می‌کند که توسط افراد ناشناسی مورد تعقیب قرار می‌گیرد و باید برای نجات جان خود تلاش کند.

نکات کلیدی:

  • فیلم The Old Guard 2 به‌زودی منتشر خواهد شد.
  • تغییر در مدیریت نتفلیکس و اعتصاب بازیگران و نویسندگان دلیل تأخیر در انتشار فیلم بوده است.
  • شارلیز ترون، کیکی لین، ماتیاس شونارتس، مروان کنزاری، لوکا مارینلی، ورونیکا نگو، چیوتل اجیوفور، اوما ترمن و هنری گلدینگ در این فیلم بازی می‌کنند.
  • فیلم The Old Guard در چهار هفته اول ۷۲ میلیون بار تماشا شد.

آیا شما هم از طرفداران فیلم The Old Guard هستید؟ منتظر قسمت دوم این فیلم هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights